RAPID

Wednesday, April 10

HOT: MAHASISWA UIA DIBAYAR RM50.00 BERDEMO SELAMATKAN PUNGGUNG CHEGUBARD......


Ini adalah sekumpulan Mahasewel yang telah diupah oleh Chegu Bard untuk berdemo di Komtar pada jam 4 petang tadi. MKP bergegas ke sana apabila mendapat tahu bahawa mahasewel telah berdemo. Walaupun didalam hujan agak lebat MKP harungi jua dengan motosikal untuk mendapatkan berita. agak pelik MKP bila sampai disana kerana hanya Mahasiswi aje yang mengangkat sepanduk TOLAK UMNO/BN. Korang nie memang mahasewel kerana tempat tue selalunya menjadi medan PERKASA dan NGO yang ada di Pulau Pinang nie berdemo. Pejabat Pengurusan Kerajaan Negeri yang diterajui oleh Guan Eng aka DAPig ada kat situ....

MKP nak habaq sikit kat Mahasewel nie kerana Pejabat UMNO berada tidak jauh dari KOMTAR tue der........Wahai Adik Kakak.....tak sampai pun satu kilometer... Nie korang nak demo kat Guan Eng ke ape? 


Jika benar nak angkat sepanduk TOLAK UMNO/BN datanglah kat Pejabat UMNO barulah Gempak skit. MKP mendekati salah seorang awek mahasiswsi nie bertanya " Kenapa korang buat demo kat sini? Kami datang jauh abang dari UIA dengan BAS. Arahan mengatakan supaya angkat sepanduk dan laung tolak UMNO/BN lepas tue boleh ronda kat kawasan sekitar. Sapa tak nak kalau makan angin percuma lepas tue dapat lagi duit poket...

MKP tanya lagi berapa korang dapat? Jawab mahasiswi yang bernama Ayu tue " kami diberi rm50.00 sehari"katanya.

Berapa lama korang akan berada disini. Jawabnya entah mungkin lepas nie mungkin ke Kedah pulak kot...

Mahasiswi bernama Ayu nie mungkin dari Kelantan dari pelat percakapanya. Hampeh punya CheGu Bard pengaruh mahasiswi nie buat keja jahat dia..Kalau kena buang Universiti sapa nak jawab...MakBapak dia jugaklah yang menanggung..

MKP lihat dan perhatikan lawa jugak gadis sunti yang bernama Ayu nie, akan tetapi sayang senang dipergunakan oleh SAMM dan Chegu Bard untuk politik songsang. Entah makbapak dia tahu atau tidak datang berkempen. Makbapak dia berharap mahasiswi nie belajar di Universiti..Tapi melakukan aktiviviti sebaliknya .........Kesian MakBapak dia...




5 comments:

Anonymous said...

Agak2 budak2 ni tak boleh berfikir kah akibat2 klau kena tindakan..tak fikir ke mak ayah..tak fikir ke masa depan??Ramai lagi org susah yg tak mampu masuk u..mereka dapat masuk..buat gini...alahai Melayu ku..

Anonymous said...

Uiiii.. Ramainya... Satu bas saja? (tepuk dahi)

Anonymous said...

kalau fail study nanti, boleh la carik keje dgn PAS PKR atau DAP. kalau DAP sorry lah ye, u re malay !!! malay is not within the list of our favourite race !!!

Anonymous said...

Entahle budak2 univ sekarang nih semakain aku xyakin.. cer pikir, kalau mende camnih xbole nak bezakan antara permata dgn intan.. setakat RM50 tuh pun dah terpedaya..patutle macam2 bole jadi kat Msia sekang nih....generasi yg sanggup terima habuan RM50 camni utk buat demo nih ke yg bakal jadi pemimpin dihari esok... mmg lingkop Malaysia!!

Anonymous said...

Dah tau nak fail sebab tu angkat sepandok, untung untung jadi bini nombor empat YB2 P @#$ A $% S ex,setidak tidak jadi tempat singgah kenching, PKR Mahasisewel tak nak nya, Mahasiwah jambu boleh.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive