Sunday, April 7

ROSMAH MANSUR PENYEBAB BN KALAH PADA #PRU13.......


Nak kata apa lagi itulah hakikat yang patut kita terima. MKP lihat sejak kebelakangan ini ramai sangat yang memuji melambung dan sokong main kromo aje. Tanpa berfikir dengan natijah yang bakal diterima. Pada pegawai (Rosli) yang bertanggungjawab jalankan tanggungjawab dengan sebaik mungkin jangan pulak syok sendiri. 

Oh rupanya Ds Rosmah bukak kilang dirumahnya, Pendedahan eksklusif yang dibuat haprak pakatan cukup mengemparkan. Adik kakok…satu hari bil elektrik $700 ribu ..gilo bhai…bil api KLCC dengan KLIA pun tak semahal tu..

Bill air sehari $100 ribu bhai..apa Ds Rosmah buat?Ada empangan kat rumah dia ker?Patutlah Selangor takde air,rupanya Ds Rosmah pakai air sebanyak tuh …

hihi.. ni hah video kat bawah..korang kena percaya..nanti tak cukup iman sebagai seorang pencacai pakatan.Lepas tonton video ni wajib pangkah pakatan… baru diredhai oleh Nik Aziz dengan Hj Hadi…


MKP Ayat Sempoi : Budak hingusan yang memberi ceramah tanpa fakta macam nie pun korang pecaya. Akal letak kat lutut der.....

2 comments:

Ketalori said...

salam.. sorrylah wahai pencacai terdesak.. klu korang PR bawak 10 lori pun bukti dan cerita pasal Rosmah.. lagi aku syg pd UMNO BN dan undi ku tetap utk BN..!!

TERDESAK bodoh asyik kutuk Rosmah.. yg Parti anak beranak haram laknatullah PKR tu kay araya duit sebat mana? kerja jual apa? betina?

LoriMan said...

Salam, tk habis2 CAi2 PR mahu serang Rosmah.. Rosmah tk bertanding pun.. dasar negara berjalan elok.. lantaklah Rosmah nk buat apa pun..

Kpd pencachai PAS PR, bwkle 10 lori bukti dan cerita pasal Rosmah.. my VOTE ONLY FOR UMNO BN!!

Thanks coz make me hate U all PRs with this kind of bullshit!!

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive