Tuesday, April 30

Azhar Sulaiman DIUGUT BUNUH KERANA DEDAH SKANDAL ANWAR DAN CHINADOLL...... @azharbsulaiman


 Aktor popular tanah air Azhar Sulaiman, 41, membuat laporan polis petang ini kerana laman sosial peribadi beliau Facebook diserang oleh kumpulan yang menggelar diri mereka sebagai Cyber Troopers.


Laporan polis dibuat di balai polis Taman Tun Dr. Ismail pada pukul 3 petang. Menurut beliau, gara-gara serangan oleh Cyber Troopers yang dipercayai penyokong Pakatan Rakyat, akaun Facebook beliau menjadi 'disabled'.

"Sepanjang saya jadi artis tidak pernah saya mengadakan sidang akhbar tetapi hari ini, saya adakan sidang akhbar kerana hak kebebasan bersuara saya disekat," katanya.



Beliau berkata, cacian dan makian bertalu-talu yang diterimanya melalui akaun Facebook beliau yang mempunyai 11, 000 pengikut, niat beliau membuka laman sosial itu untuk bertukar fikiran dan pandangan kini ditutup.

Selain itu, Azhar menjelaskan laporan polis itu dibuat bagi melindungi diri dan keselamatan beliau yang dirasakannya terancam.



Mengakui beliau bukan berminat untuk menjadi politikus, beliau sekadar menunjukkan sokongan kepada Barisan Nasional iaitu kerajaan yang memerintah.

"Biarlah yang buruk saya tetapi bukan pemimpin saya.

"Saya menjalankan siasatan saya sendiri dan membuat penilaian tentang video seks yang membabitkan pemimpin pembangkang. Sebagai orang dalam bidang perfileman, mustahil video itu lakonan," tegasnya.

MKP Ayat Sempoi : Macai Anwar sanggup mati kerana mempertahankan Kote Bengkok Anwar...


2 comments:

Anonymous said...

kita dah lama sangat bersabaq dengan ANUWAT nie........

Ada sepuluh buluh runcing, Anuwat boleh pilih mana satu dia suka.. tq.

Anonymous said...

Berani kerana benar..
Teruskan abg92.
Jgn takut..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive