exponegaraku

Wednesday, April 24

VIDEO : #SpendaStopa Part2 TERSEBAR.......... #GE13 #PRU13


Hebat Stopa Ali. Sampai sekuel filem 300 pun dengar cerita nak ikut warna spender Stopa kerana terlalu glamor.

spenda stopa sudah menjadi fenomena.
ia menjadi bualan sampaikan ke tahap...
spenda stopa ini di tayangkan di lebuhraya SILK KAJANG...

cuma aku tertanya, macamana spenda stopa saiz sebesar ini boleh di tenun?





Kini ada kecenderungan baru dalam politik Malaysia. Jika seseorang itu mahu menghapus dosa dan keterlanjurannya, maka bergabunglah dengan pergerakan politik yang baik-baik dan berjiwa Islam.

Secara mudahnya sertailah PAS. Tidak kira seseorang itu dari latar belakang apa sekali pun, PAS akan sentiasa bersedia untuk membantu membersihkan nama dan langsung menerima “taubat” mereka.

PAS medan penghapus dosa

Malah PAS sentiasa teruja untuk menerima personaliti masyarakat seperti artis, tokoh korporat selain ahli politik untuk meluahkan rasa berdosa dan memberi peluang mereka untuk berkongsi pengalaman buruk agar menjadi teladan pada orang lain.

Maka berduyunlah artis seperti pelakon, penyanyi dan juga pemuzik yang rasa lega apabila dapat membersihkan diri melalui cara taubat ekspres ini. Malah ada yang segera diangkat untuk bersyarah, berpidato dan menjadi jurubicara golongan yang sudah “suci dari dosa ini”.

Peluang ini terbuka kepada semua. Maka ramailah tokoh-tokoh korporat, penjawat awam, pegawai tentera dan polis yang memilih jalan pintas untuk menjadi orang baik-baik.


1 comment:

Borneo Bullet said...

salam!

blog MKP sudah dipautkan ke Borneo Bullet.

mohon pautkan juga blog ini "http://borneobullet.blogspot.com/" ke blog MKP..

TQ!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive