RAPID

Friday, April 19

WARDINA SAHKAN DAH TENGOK VIDEO #SpendaStopa .......?


Wardina hari ini menyertai bantahan terhadap corak kempen lucah dan penyebaran video seks yang dipelopori pihak tertentu. Beberapa Ngo wanita juga terbabit menyatakan bantahan keras terhadap corak kempen yang disifatkan amat kotor didalam PRU13. 

Wardina menyifatkan bahawa ini bukanlah budaya masyarakat melayu dan wardina juga kelihatan begitu kesal dan marah dengan budaya yang disifatkan amat kotor ini.

Wardina bersama Ngo wanita terbabit sebulat suara MEMBANTAH KERAS aktiviti tidak bermoral ini dan mendesak agar perbuatan jijik tersebut dihentikan serta merta oleh pihak-pihak yang berkenaan. 

Trend menyebarkan bahan tontonan berunsur lucah dan pornografi sebagai muslihat menjatuhkan lawan politik melambangkan kedangkalan tahap berfikir dan kerendahan moral kelompok yang terbabit.

Mereka juga menyifatkan tersebut nyata bertentangan dengan nilai-nilai budaya bangsa dan ajaran Islam yang menekankan gaya hidup berakhlak mulia dan bersangka baik, yang merupakan ciri-ciri murni terpenting yang mesti ada dalam diri dan keperibadian seorang pemimpin yang layak dipilih.

KOMEN MKP: Ya kenapa sekarang baru nak pertikaikan benda nie? Jika sebelum ini banyak lagi video yang keluar. Kenapa tak bantah? Atau hanya mempertahankan SpendaStopa aje. Yang penting manusia yang membuat perbuatan sumbang itu harus dipertikaikan dulu!!! Bukan menuduh dan mempersalahkan orang lain hanya untuk menutup kemaluan orang tertentu. Jika tidak ada perbuatan Anak Haram terlarang video takkan nak keluar der......

MKP Ayat Sempoi : Yang Sedap Tue Dapat kat #SpendaStopa .Yang Buruk Orang Lain Tanggung..Adil Ke macam nie????


2 comments:

safleyadmad said...

JANGAN sekat kreativiti/usaha anak-anak berbakat. Fakta2 berikut rasanya relevan:

a) kaedah membogelkan keburukan adalah baik sbb:
ai) ada musang yg bebulu ayam. Kat ceramah pakai sarban; kat luar/hotel tayang spenda
aii) seks n duit tentukan keperibadian. Klau perangai buruk x ddedah semua org tetipu; ujung2 x boleh tepandang org pungut sabun yg telepas kat lantai walaupun depan jemaah masjid berdengung2 nyanyi lagu syurga neraka
aiii) betul/salah/fitnah soal kedua sbb pembaca punye akal; dorang dpt buat penilaian

b) SYABAS anak2 muda yg RAJIN n kreatif. Korek n cungkil. JANGAN biarkan musang bebulu ayam bejaya memerintah negara. Kamu pewaris negara kamu. Bajingan2 MESTI diketepikan dlm PRU-13 nanti

.......kambing pun xde misai tapi ada janggut. Pilihlah pemimpin yg BAIK, KREDIBEL, PRIHATIN, BUKAN RASIS n PERTAHAN HAK MASING2 n TAK RASUAH (harta/seks) hehehe

skodeng said...

klu tak tunjuk video ni, orang tak tahu cerita sebenar, die tentu cakap FITNAH. sudah ada bukti semua orang tahu sape yang menipu... alahai wardina, ko tak tahu putar belit politik.. ko diam! baik kau ulas mangapa orang UMNO solat tak dapat pahala.. mengapa kalimah Allah perlu dikongsi dengan agama lain... dah pg dok diam2, pg tengok video tu lagi.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive