exponegaraku

Tuesday, April 16

KREATIF CAI-CAI PAS CIPTA KAPAL TERBANG SIAP ADA PRAMUGARI........


MKP terkejut beruk bila tengok macai-macai PAS boleh membina sebuah replika kapal terbang yang begitu indah dan gah. Kreatif jugak macai-macai nie. Sanggup berhabiskan duit sendiri untuk PARTI yang kununnya memperjuangkan Islam akan tetapi kona pada saat akhir menjadi Kebajikan. Kerana hendak sokongan dari DAP sanggup mengadaikan akidah. 

Tapi korang tahu tak siapa bakal dinobatkan sebagai pramugari yang melayan tetamu diatas Kapal Terbang ini..Nie MKP nak habaq tapi jangan habaq kat orang lain pulak...Ini rahsia diantara pembaca Blog dan MKP sahaja..


Inilah orangnya yang bakal melayan macai-macai PAS bila menaiki Kapal terbang tersebut.


Dan ini pulak hidangan bila berada didalam pesawat.. Kelas tue bukan senang nak dapat layanan Super VIP macam nie hanya PAS aje yang mampu buat. Selalunya naik Kapal Terbang dari Penang ke Kuala Lumpur pun dapat Kek dan Minuman ringan aje...Hebat puak Macai nie...

MKP Ayat Sempoi : UNdi PAS Masuk Syurrrga BEB...



4 comments:

Anonymous said...

ini kapal terbang zaman 50'an, DC8

Anonymous said...

Pramugaranya semua pakai spender putih

Anonymous said...

oooiiittt..bro kat mane tu roti canai spender..layan gak mesti sodap kahkahkah...stopa2

Anonymous said...

wakaka poyo..


Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive