exponegaraku

Thursday, April 25

Dedahan Berani Mati WAN AZIZAH DIPELUK LELAKI......


Apa nak jadi ni Abg Non, takkan kerana politik sanggup tengok bini dipeluk orang pulak,  pelik pelik le perangai Anwar ni. 

Tapi apa nak di hairankan, Anwar sendiri pun boleh peluk semua orang tak kira lelaki ke pempuan jadi perkara macam ni kira biasa la kan. 

Tengok je video yang dikeluarkan oleh Datuk Eskay dulu, sedap je dia peluk amoi chinadoll tu. 

Dikhabarkan dari sumber dalam PKR menagtakan Anwar akan bersumpah muhabalah di Permatang Pauh menjelang hari pengundian pada 5hb .

Bang Non dikhabarkan akan bersumpah bahawa beliau bukan individu di dalam video seks China Doll yang didedahkan oleh Dato Shazryl Eskay . Perancangan ini bermula bila Chegubard dah start membikin cerita fitnah bahawa video berkenaan dilakonkan di Thailand yang mirip Anwar di satu ceramah pada malam sebelum hari penamaan calon di Kubang Semang.


Walaupun ia begitu kompleks sekali untuk difahami orang kampung terutama pengundi Permatang Pauh , tapi PKR tetap menggunakan kaedah menipu dalam ceramah untuk membuktikan Anwar tidak bersalah dengan menampilkan alibi , yakni menampilkan individu iras Anwar .

Mengapa ketika hampir PRU13 Anwar baru nak bersumpah dan bukan semasa pendedahan Datuk Eskay ?

Dikhabarkan PKR telah membikin satu video palsu yang menampilkan lelaki lain mirip Anwar bersama China Doll bagi membuktikan video asli Datuk Eskay adalah fitnah jahat . Bila siapnya video palsu , Anwar akan bersumpah bahawa beliau bukan lelaki dalam video ini di depan penyokong tegarnya di Permatang Pauh .

Ini lah plan penipuan PKR menjelang hari-hari terakhir sebelum pengundian . Mereka akan menyalahkan sepenuhnya video asli yang didedahkan Datuk Eskay adalah fitnah kerana Anwar sudah bersumpah guna video palsu .



#Inikalilah Harapan MKP rakyat Permatang Pauh dan seluruh negara tidak lagi tertipu dengan manusia pelbagai wajah ini . Rakyat kali ini di PRU13 bukan lagi boneka sebagaimana PRU12 .

Kalau benar Anwar bukan dalam video didedahkan Datuk Eskay , mengapa tidak disaman saja bekas rakan baiknya ini ??Dengan wartawan yang bertanya Anwar beraniugut nak saman tapi mengapa Datuk Eskay dia tidak berani ???

Lihat video di bawah Chegubard kantoi menipu pasal KLON Anwar dari Thailand


3 comments:

Anonymous said...

Pendedahan gempar Anwar? kalau cmtu klon Dato Eskay pun kena cari jugaklah.. kt Myanmar? hahah

Anonymous said...

adaku kesah dia sudah tahu dosa pahala dia tak ngaku dosanya tak
kan kami tesurung2 nak percaya kalau pilihan berkecuali lagi berpahala

Anonymous said...

itukan pengawal pribadi menghalang rempuhan nauzubillah confirmlah
zaman sriwijaya dan hang tuah

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive