Saturday, April 6

ANWAR JILAT LUDAHNYA SENDIRI..... NEKAD BERTANDING DI PERMATANG PAUH...... #PRU13


"Anwar nie jenis tak mengenang budi"itu ayat yang keluar dari mulut penyokongnya bila ditanya kenapa Anwar lari ketempat lain. Itu dua hari lepas bila MKP bertemu salah seorang rakan. Tapi semalam satu Malaysia terkejut apabila Anwar mengumumkan bahawa bakal mempertahankan kerusi Permatang Pauh. 

Mungkin setibanya di kawasannya sendiri terkejut beruk dengan keadaan sekeliling perubahan yang dilakukan oleh penyokongnya selepas dipinggirkan olehnya sebelum ini walaupun amanat pengundi yang telah mengundinya pada PRN lepas. Banyak poster dan bilik gerakkan tak berfungsi bendera diturunkan walaupun nampak hebat diluar..

Mungkin orang luar dari Pulau Pinang tidak nampak benda nie semua tapi kami semua tahu apa yang berlaku. Pola pengundian kini telah berubah. Anwar tidak lagi mengganggap Permatang Pauh sebagai Kubu Kuatnya kerana beliau sendiri yakin akan kalah. Banyak kepincangan berlaku disini.MKP akan dedahkan satu persatu selepas ini.

MKP bukan risau dengan kekuatan Pencacai-pencacai Anwar tapi Orang sendiri, Ada sudah ura-ura nak boikot kalau tak terpilih menjadi calon. Jika firasat ini tepat nantikan seluaq depa kami londeh..Tak kira walaupun orang UMNO sendiri...


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive