Monday, April 1

KUMPULAN EXIST CIPTA LAGU UNTUK RAJA PELIWAT......... #UulangIsaman


Satu Video yang telah dihasilkan oleh kumpulan Exist konunnya mengiktiraf Raja Homoseksual atau raja Stor kunyit negara...Anuwar. Lagu yang entah apa-apa liriknya macam gampang nak melepaskan dendam terhadap kerajaan atau menyeru melawan kerajaan yang sedia ada.

Video clip menunjukan seorang pelajar melawan cikgu yang lebih tua darinya lalu dihalau keluar dari kelas. Mungkin dah taksub sangat dengan pengaruh lubang kunyit kot... Adakah ini yang kita mahu supaya anak muda kurang ajar pada gurunya.

Lagu terbaru bertajuk "pasti kau ingin" sebuah lagu berentak rock kini boleh ditonton melalui YouTube. Difahamkan lagu berentak rancak tersebut dicipta oleh Musrad atau nama sebenarnya Musa Radhi dari kumpulan Exist.

Suara penyanyi rasanya dinyanyikan oleh Joey, vokalist baru kumpulan Exist. Manakala drummer Ujang dan bassist Musa Radhi.

Video klip arahan Johan ini secara simbolik menyokong dan mengajak anak muda kepada perjuangan Datuk Seri Anwar Ibrahim di mana sebuah lukisan grafiti memaparkan gambar beliau ketika muda terpapar di akhir video klip. Geli MKP tengok bila jantan dengan jantan cium ketiak......





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive