Wednesday, May 15

Anwar Bakal Di Tembak Bila Berdemo Di Kuala Lumpur...............?


Anwar meroyan tak habis lagi selagi tak menewaskan Barisan Nasional. Pendapat MKP megatakan mungkin malu tahap gaban bila janjinya bakal menjadi Perdana Menteri tak tercapai. Perancangan seterusnya adalah untuk turun dijalan-raya..

Jika benar mahu membuat perarakan pada sabtu ini biarkan mereka berdemo. Jangan ditangkap atau berbuat apa-apa. Kasi padan muka itu Cina DAP kerana apabila setiap kali berdemo sudah pastinya perniagaan mereka tak dapat dibuka dan rugi.. Mungkin ini yang mereka mahukan.

Anwar dan rakan rakannya menganjurkan himpunan Black 505 di Kelana Jaya,Batu Kawan dan Ipoh untuk menghasut agar berlakunya rusuhan besar besaran. 

Tetapi bagaimana untuk mengerakkan satu revolusi yang total untuk menjatuhkan sebuah kerajaan.Ia harus lebih besar daripada himpunan haram Bersih di Kuala Lumpur sebelum ini.

Sekarang ini pemimpin pakatan mengadakan Roadtour keseluruh negara persis pasca Bersih ,hampir seluruh negara dihasut agar turun ke Kuala Lumpur untuk melakukan keganasan apabila disemai dengan dakyah fitnah kebencian maka mereka turun merusuh dengan perasaan marah.

Lihat bagaimana kesan rusuhan dan keganasan apabila minda rakyat yang diracuni dengan dakyah,fitnah dan hasutan kebencian.

Perancangan Anwar berlakon ditembak mungkin skripnya telah ditukar. Mangsanya adalah Wan Azizah atau Nurul Izzah . Perancangan ini adalah untuk meraih simpati rakyat kononnya Umno BN adalah zalim dan kejam. 

Kita boleh lihat bagaimana mereka cuba meraih simpati rakyat kononnya haprak pakatan teranaiya sedangkan kesemua ini adalah taktik meraih simpati dan meniup sentimen kebencian yang satu hari nanti bakal mencetuskan rusuhan besar besaran.

MKP Ayat Sempoi : Nantikan Drama Terbaru Dari Keluarga Anwar........



3 comments:

Anonymous said...

YA ALLAH PANAHKANLAH PETIR SEKERAS KERASNYA KE ATAS KEPALA PEMIMPIN MEREKA DAN ORG ORG YG BONGKAK TAK BERIMAN KPD MU

YA ALLAH BINASAKANLAH PENDEMO JALANAN YG TAK BERIMAN KPD MU

YA ALLAH LINDUNGILAH PDRM DAN ORG ORG YG BERIMAN KPDMU

AMINNNNNNNNN

Anonymous said...

YA ALLAH JIKA BENAR MEREKA MERANCANG UTK MENEMBAK DIRI SENDIRI....

AKU MEMOHON PANAHLAH MEREKA DGN PETIR SEKERAS KERASNYA.... SENJATAMU TAK MAMPU KAMI BOHONGI

AMINNNNNNNN

Anonymous said...

Ameeennnnn.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive