Saturday, May 4

JOM LAYAN ANAK SULONG ANUWAR ............? PART-4 #MalaysianSpring


Semasa pilihanraya pada tahun 2004, Wan Jijah telah bertanding di kawasan Parlimen Permatang Pauh dan pada masa yang sama Nurul sedang menduduki peperiksaan akhir di Universiti. 

Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau untuk berkempen di Permatang Pauh, Nurul telah gagal dalam 4 mata pelajaran semasa peperiksaan tersebut.

Untuk lulus dalam 4 mata pelajaran ini, Nurul telah bertemu dengan profesor tersebut dan berunding cara bagaimana untuk beliau memperolehi keputusan cemerlang.

Setelah melakukan rundingan dengan mengatakan bahawa bapa beliau ketika itu sedang mengalami masalah di penjara dan dikatakan di cucuk dengan racun arsenik dan sebagainya maka profesor tersebut telah mengambil kesempatan dengan apa yang dihajati oleh Nurul iaitu kelulusan bagi 4 mata pelajaran tersebut.

Profesor yang Sangkakala kenali ini biarlah Sangkakala sebut dengan panggilan H sahaja bertanya kepada Nurul  apa habuan yang beliau akan perolehi sekiranya beliau memberikan kelulusan kepada Nurul  dan Nurul  memberikan kata kepada profesor H bahawa beliau sanggup berbuat apa sahaja demi untuk mendapatkan kelulusan tersebut.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, profesor H mula memainkan peranan beliau sebagai seorang lelaki dengan menggoda Nurul  untuk mendapatkan respon sama ada beliau berjaya atau tidak menggoda anak perempuan pertama Bekas Timbalan Perdana Menteri ini.

Satu perkara yang tidak disangka sangka telah berlaku apabila Nurul memberikan tindakbalas yang agak memberangsangkan dimana apa bila profesor H mengajak beliau untuk melakukan aksi ringan ringan di belakang pintu pejabat profesor H dengan tujuan supaya tidak dilihat oleh orang luar bilik pejabat kerana ada cermin pandang terus di hadapan meja profesor H dipersetujui oleh Nurul .

Dan disitu bermulalah ringan ringan iaitu ciuman dari mulut ke mulut oleh mereka berdua dan profesor H telah bertindak meminta Nurul mengulum kemaluan beliau dan ini juga dipersetujui oleh Nurul.

Dan disitu juga bermulanya episod kuluman kemaluan profesor H oleh Nurul.

Setelah profesor H mencapai kepuasan maka kedua dua mereka telah kembali duduk di kerusi dimeja profesor H dan mereka bercerita tentang kehebatan masing masing dimana profesor H mengatakan bahawa Nurul Izzah pandai melakukan aksi dan beliau benar benar mencapai kepuasan.

 Diakhir pertemuan pertama ini, Profesor H telah memberikan wang kepada Nurul  untuk dibuat belanja dan beliau berjanji akan memberikan kelulusan kepada Nurul .

Kisah keterlanjuran ini sebenarnya tidak habis disitu sahaja, ianya berlarutan sebanyak 3 kali lagi di lokasi yang sama tapi pada masa dan hari  yang berlainan.

Dan pada 3 kali yang berikutnya, bukan sahaja aksi ringan ringan telah dilakukan tetapi aksi yang lebih panas juga telah terjadi dan ianya melibatkan hubungan badan diantara Nurul dengan profesor H.

Menurut kata profesor H, Nurul mempunyai nafsu yang agak kuat dimana beliau pernah meminta supaya profesor H memakan makanan kesihatan demi untuk memantapkan kekuatan kelelakian beliau.

Profesor H juga mengatakan kepada Sangkakala bahawa ini ada kemungkinan dengan Gen dalam diri Nurul  yang membuatkan beliau agak kuat dalam melakukan hubungan badan dan mempunyai nafsu yang boleh dikatakan kuat juga.

Itu semua telah diceritakan sendiri oleh profesor berkenaan dimana Sangkakala sendiri pada asalnya tidak mempercayai ianya adalah benar tetapi apabila ditunjukkan video tersebut maka Sangkakala mula berasa yakin dengan apa yang diperkatakan oleh profesor H.
Sangkakala berani melafazkan sumpah Wallahi..Wabillahi..Watallahi dengan nama Allah bersumpah bahawa profesor H telah datang berjumpa dengan Sangkakala sebanyak 5 kali dan pada akhir sekali pertemuan kami pada hari himpunan jutaan belia di putrajaya pada tahun 2012
Selama ini Sangkakala tidak mengeluarkan video tersebut kerana tidak sanggup untuk mengaibkan mana mana pihak tetapi atas dasar untuk memberitahu kebenaran tentang perilaku Anwar serta keluarga beliau maka Sangkakala mengambil keputusan untuk mengeluarkan kronologi kejadian ini bermula dimana Sangkakala lihat keluarga yang mempunyai moral sebegini tidak sepatutnya dijadikan pemimpin bagi sebuah negara yang aman dan sentosa serta makmur seperti Malaysia.


KOMEN MKP : Salah siapa didalam kes yang sebegini? Sudah tentu Wan Jijah!!! Kerana sibuk nak berpolitik sanggup menjadikan Anak sebagai bahan. Keluarga 69 ini sanggup berbuat apa saja demi mencapai hajat yang diingini. Adakah pemimpin sebegini yang kita hendak mentadbirkan negara Malaysia tercinta ini...Bagi MKP sudah tentu tidak sama sekali.

Mengaibkan pemimpin sudah menjadi makanan puak pembangkang termasuklah anak Sulong Wan Jijah nie. Apa yang tidak diherdik dan dimaki hina DS Najib Razak sehingga kan DS Rosmah Mansor menjadi tomahan dan kata caci pengikutnya. MKP pun ada rasa simpati tidak mengaitkan keluarganya yang tidak terlibat dengan politik...Kira ok lagi setakat nie.

MKP tabik Spring pada Sangkakalajari9 kerana berani bersumpah. Tak ramai yang sanggup berbuat sedemikian. Dah lama sangat simpan video nie rasanya lebih dari 2tahun. 

MKP Ayat Sempoi : Anuwar dan Keluarga dok Main "POLITIK SAGON" bila masuk kedalam mulut tersedak baru mencari alasan salahkan orang lain..

P/S video part-4 akan dikeluarkan bila-bila masa dari sekarang korang tunggu ajelah...Tapi lokasinya?........Nantikan....... Sabar itu separuh dari IMAN...

27 comments:

Anonymous said...

baguslah tu bang. skrg baru ada cerita. kalau tak asyik menuntun hinggakan lupa asal kejadian. kalau dah keroh dihulu, masakan jernih dikuala.

Anonymous said...

RAJA SHAHRIR suami mithali gituh...wakakakaka... Den xleh sobar dah ni tggu video "masuk dalam" mohon secepat mungkin

Kinta Menjerit said...

cepat tak tahan ni bang....hehehe

Anonymous said...


Video penuh body to body pleaseee

Anonymous said...

Esok dah PRU..bila lagi nak di keluarkan video terakhir?? (itu pun jika ada)

Ini semua pekerjaan balachi UMNO utk menjatuhkan martabat DSAI anak beranak.

Video2 yg lepas pun blur semacam aje..ntah mmg pelakon upahan semua tuh.

Anonymous said...

Saya gesa admin publish kesemua apa yang ada sebelum terlambat dan rakyat memangkah undi. Once and for all matikan segala hujah penyokong AlJuburi dan anak bini nya.Memang ini keluarga jahanam yang kufur dan mengkufurkan.

Anonymous said...

kesian macai pr..tiba2je semua jadi buta dan bodoh!

Anonymous said...

Rasanya video masuk dalam tak wujud pun..

Anonymous said...

dan2 je part 4 konon.. bluehh

Anonymous said...

INI SEMUAA POYO.

Anonymous said...

Admin jgn blur kan gmbar video tu.tnjukkan bg clear br puas ati...

Anonymous said...

mane video bro??.. nk buat modal melancap malam nih.. esok nk pangkah BN nih.. keh3..

Anonymous said...

aku dah agak dah..dri ptg td aku tggu n aku target mmg xder video nyer...hahahake tgah cri plakon? aku nak blakon bulih??? kahkahkah

Anonymous said...

aku dah agak dah..gri tgahari mmbwk ke mlm..aku gerenti mmg xder video nyer..huhu agak2 la der...

Anonymous said...

Memang sah seperti yang diduga, takde video "masuk dalam" seperti yg di warwarkan admin. Konon nya nak menjaga maruah orang..piirahh mabuk.

Setakat tiga video kabur tuh baik takyah nak tunjuk kerna tak membuktikan apa2 selainkan hanyalah mainan silap mata pihak BN aje.

In cabaran saya kepada admin, tunjukkan kesemua video2 tuh. Esok dah nak mengundi..ke dah lupa?

Anonymous said...

hahaha sampai malam masih takde publish last video juga. mmg omong2 kosong. udahler tuh, esok aku pangkah aje la pr. tima kasih bagi aku atasi kebuntuan. nak tutup pc dah.

Anonymous said...

Sangap gilo dah ni mana la video atas meja?

Anonymous said...

nihaaa

http://sangkakalajari9.blogspot.com/2013/05/nak-tengok-video-penuh-nurul-izzah.html

Anonymous said...

http://sangkakalajari9.blogspot.com/2013/05/nak-tengok-video-penuh-nurul-izzah.html

Anonymous said...

part 4 please... nak kaji pasal keluarga anwar lagi ni..

Anonymous said...

Kejadah video full tu part 1 sampai part 3... kami semua nak part 4 dan seterusnya... esok nak undi PR

Anonymous said...

kak wan kata nak saman prof tu, kalau tak sungguh kenapa nak saman

Unknown said...

SEMOGA ALLAH SWT LINDUNGI ANDA DAN KELUARGA DARI ANCAMAN PENGKHIANAT UGAMA, BANGSA DAN NEGARA DENGAN MENGHANTAR PENOLONG-PENOLONG-NYA.. IN'SHA'ALLAH

Anonymous said...

Pg la kau undi boss lgbt kau tu. Tak lama lagi dia bw all the pondans to your doorstep.

Anonymous said...

mana?da dua hari tggu..xdak..atas meja ka apa ka?
xdak pon..

Anonymous said...

Bila keluar part 4 bro?

Unknown said...

Rilex...tengah cr pelakun 2...
Vdeo kabur cm ni pun nak tnjuk...phuiiii

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive