Wednesday, May 8

MELAYU DIHINA OLEH SURAT KHABAR CINA...... @PDRMsia @HishammuddinH2O


Ini yang cina bangsat DAP inginkan dibumi Malaysia der...Sampai macam nie barua-barua DAP inginkan melayu dihina. Itu pun melayu yang menyokong slogan #inikalilah masih tidak sedar sebenarnya mereka bakal diperhambakan.

Tindakan tanduk akhbar berbahasa cina ini dah mula menyemai perkauman yang boleh membahayakan atau menggugat keharmonian diantara kaum yang telah lama kita bina sejak merdeka lagi.

MKP minta dan berharap pihak KDN dan Polis di Raja Malaysia mengambil tindakan sewajarnya. Takkan Blogger saja diambil tindakan sedangkan Akhbar ini dibiarkan begitu sahaja.

90 peratus pengundi Cina undi Pas di Selangor, lapor Suara Keadilan edisi terbaru, 7 Mei ini kerana ia berasaskan semangat Pakatan Rakyat.

Misalnya di Taman Daya, tempat penempatan pengundi Cina di Selayang, calon Pas berjaya mendapat 1681 undi berbanding BN hanya mendapat 160 undi sahaja.

Ini bermakna, Cina bukan memberikan undi kepada DAP tetapi memberikan sepenuhnya undi mereka kepada semua calon-calon Pakatan Rakyat.

“Saya menang dengan majoriti 7467 kerana sokongan pengundi bandar khasnya orang Cina,” kata Zaidy Talib calon Pas yang menang di DUN Taman Templer.

Zaidy bersama rakan-rakannya di Selangor mencipta rekod tersendiri bagi Pas di Selangor apabila berjaya dengan cemerlang dalam pilihanraya ini.

Pas dan DAP berkongsi kemenangan bersama iaitu 15 kerusi di peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) diikuti dengan PKR, 14 kerusi.

Kerusi-kerusi DUN yang dimenangi Pas adalah Dusun Tua, Bangi, Gombak Setia, Hulu Kelang, Tanjung Sepat, Meru, Selat Kelang, Seri Serdang, Taman Templer, Cempaka, Lembah Jaya, Sabak, Sijangkang, Morib dan Paya Jaras.

Di Parlimen pula, Pas menang lima kerusi iaitu Shah Alam, Kota Raja, Hulu Langat, Sepang dan Sungai Besar.

Persoalanya bermain diminda MKP adalah siapa yang bakal diangkat menjadi Menteri Besar. DAP mahukan Khalid Gagap kerana senang menjadi Boneka DAP. Akan tetapi ASSmin Ali mula tunjuk belang mahukan Kuasa MB. Kita tengok siapa yang berkuasa sebenarnya.

5 comments:

Anonymous said...

KDN ambil tindakkan? Rasanya dah 5 tahun bagi AMARAN sajalah...rakyat majoriti pun dah meluat. PRU14 kita betul betul UBAH! Kita ingat undi BN depa boleh jaga kita! Hampeh!

Anonymous said...

90% orang Cina di Tanah Melayu adalah banduan dari pelbagai jenis jenayah yang diangkut oleh British untuk mengerjakan lombong lombong timah di Perak, Kuala Lumpur, Ampang dan Puchong. Pelacuran, ganja, dadah, judi dan gangsterisma adalah hasil budaya jahat yang mereka bawa sekali. DAP berasal dari PAP, PAP berasal dari Parti Komunis Malaya. Pendek kata, hampir semua pengndi Cina yang mengundi DAP ialah keturunan komunis dan Banduan darimChina, sebab itu mereka ni keras kepala, kurang ajar dan tak reti hormat undang undang Islam, Negara dan Raja-Raja Melayu serta todak hormat dan memandang rendah orang Melayu serta Bhasa Melayu.

Pengundi DAP adalah penyumbang kerosakkan Bahasa Melayu, orang Melayu, pengangkut bangsa asing ke Tanah Melayu, mereka menyeludup orang dari China dan Bangla hingga sekarang dan mereka juga menuduh Melayu seludup Bangla dan seterusnya menuduh Bangla mengundi,(tak logik langsung) walhal ramai pendatang haram Cina adalah 3 kali gada daripada Bangla dan Africa. Nyata sekali Cina menuduh orang lain buat salah sedangkan mereka yang menyeludup pendatang haram dari China, Taiwan, Hong Kong dan Vietnam.

Komunis komunis ini juga tidak hprmatkan bangsa India yang sudah bermastautin sejak 50 tahun dahulu.

Kurang ajar dan biadap, namun tidak semua begitu, kerana moyang, datuk nenek saya juga berasal dari Beijing dan datang ke Tanah Melayu sejak 150 tahun dahulu.

Anonymous said...

dah xde kartun tuh kat website dorang

Gold Beetle said...

Baling batu sembunyi tangan. dah gagak tumbang BN sekarang nak cerita harmoni antara kaum ? post recovery ? asyik Melayu sahaja beri muka SATUKAN BUMIPUTRA.

harap DS Najib & Pemimpim BN jangan bagi muka lagi. sedarlah ...

GE13: Malaysians tweet for unity and harmony
By FLORENCE A. SAMY, MICHELLE TAM AND NICHOLAS CHENG
newsdesk@thestar.com.my

matkilaupenang said...

Lepas nie kita tengok siapa yang kena.....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive