Wednesday, May 1

NURUL IZZAH KANTOI!!! MEJAR ASZMEE TAMPIL MEMBERIKAN PENGAKUAN......


Sebentar tadi mangsa interiview secara langsung. Mangsa tampil selepas menyedari bahawa gambar yang diedar oleh Nurul Izzah dalam laman sosial itu adalah gambarnya. 

Mangsa yang dimaksudkan adalah Mejar Aszmee meluahkan rasa dukacita kepada aku dan rakan media turut mendedahkan rasa dipergunakan serta diambil kesempatan terhadap politik kotor oleh nurul izzah dan tian chua semalam. Mangsa juga menyatakan terasa dirinya telah mengkhianati kepada angkatan tentera yang lain.



Berkongsi cerita kisah apa yang berlaku, Mejar menceritakan kejadian berlaku di taman koperasi polis semasa menemani isterinya berjumpa kawannya terserempak dengan nurul izzah yang menahan kereta mereka serta mohon bercakap dengan, nurul izzal juga mohon untuk melihat jari dakwat kekal tersebut. Izzah juga didakwa cuba nak padamkan dengan 2 jenis bahan yang tidak diketahui jenisnya. 

Ternyata penipuan izzah kantoi bila tuan punya badan tampil. Dakwat yang didakwa tidak kekal masih kekal dijari mejar seperti gambar diatas ambil dijarinya.

Apa cerita ni Nurul Izzah tuan punya badan kata kau membohong!!! anak sama bapak sama je sundal penipu..

MKP Ayat Sempoi : Nanti pada 10 malam nie dedahan Video Sundal Nurul bakal tersebar......


27 comments:

Anonymous said...

napa nurul izzah bodoh tu tak calit dakwat tu kat muka dia..dan cuci la dgn sabun kalau berani...

Anonymous said...

mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasi. Bapak, anak dan mak semua kaki kelentong. Nak buat macam kalau kulit muka tebal macam kulit babi.

Anonymous said...

Bapak borek anak rintik......

Anonymous said...

anon 8.44pm ..., apa calit kat muka, kat puting tetek la!, nak buat, buat betul-betul......

Anonymous said...

kerana lidah la bnyak manusia bertambah dosa tanpa sedar...

Anonymous said...

NEXT PILIHAN RAYA PR MINTAK SPR CACAH TATOO PADA TAHI PENGUNDI.

TAK JADI JUGAK KENE BOTAK KEPALA LEPAS TU CAT MERAH MACAM PESALAH NEGARA KOMUNIS CHINA.

Anonymous said...

Manusia ini tidak akan terlepas daripada syaitan. Ia akan menguasai manusia melalui saluran darah. Baik lah macam mana pun seseorang itu tetap akan didampingi syaitan. Begitu juga dengan perjuangan, fikrah ini sifatnya boleh dirosakkan. Syaitan akan mendatangi setiap masa. Hanya yang ikhlas dan tajarrud fikrahnya akan kekal mendokong Islam cara Nabi.

Anonymous said...

innalillahiwainnailahirojiun sma pr

Anonymous said...

Tuan badan dah menjelaskan keadaan. Siap ada bukti lagi. Tuduhan sebegini sangat serious. Harap pihak berkuasa ambil tindakan keras kerana perbuatan ini jelas cubaan untuk menghasut minda rakyat Malaysia.

Anonymous said...

mungkin dia suka main jari,suami dia tak cukup lama.anak beranak penipu.

Bingai @ Bangang said...

asik-asik dengan tian chua jer ke mana-mana anak si nuar ni? hehehe

Anonymous said...

sudah-sudahlah mengutuk dan tabur fitnah kesumat pada insan yang tak tidak melakukan kezaliman. bukalah mata seluasnya juga saksikan pendapat dari mereka yang telah pun selesai membuang undi pada beberapa hari yang lalu yang menyaksikan bahawa penggunaan DAKWAT TIDAK KEKAL membuktikan kelemahan dan ketidatelusan SPR. pilihanraya kali ini adalah yang paling kotor bakal disaksikan dalam sejarah demokrasi negara. sedarlah semua. hentikan provokasi, caci maki dan tuduhan liar ke atas mana-mana parti. pastikan SPR benar-benar adil dan jujur demi membolehkan kita menunaikan tanggungjawab masing-masing pada 5 Mei nanti. In sha Allah.

Unknown said...

kami sokong Bn...xmau sokong PR

Unknown said...

Stamp je 'SPR' kat dahi yang dah mengundi. Aduhai.. Semua benda nak dijadikan isu dan dipolitikkan. Bilalah agaknya nak membela nasib dan kebajikan rakyat... Muak dah ni.

anti lgbt said...

sebar bro sebar hapuskan anak celaka sial laknat nie

Anonymous said...

Nampak sgt ko penyokong pr yg da buta mata hati kan. Darling aku p ngundi mmg x ilang pun lg dakwat kat jari dia. Pr la yg bt proses pengundian negara ni jd kotor bukan spr. Dasar B

Anonymous said...

" membuktikan kelemahan dan ketidatelusan SPR. pilihanraya kali ini adalah yang paling kotor bakal disaksikan dalam sejarah demokrasi negara. sedarlah semua. hentikan provokasi, caci maki dan tuduhan liar ke atas mana-mana parti. pastikan SPR benar-benar adil dan jujur demi membolehkan kita menunaikan tanggungjawab masing-masing pada 5 Mei nanti. In sha Allah."

Orang yang membuat statement ni BODOH sebenarnya .. nampak sangat penyokong Pakatan .... Umur setahun jagung tak payah lah nak ajar orang lain ... belajar hidup dulu budak hingusan

Anonymous said...

Dulu aku undi izzah nie...wak2 2 undi protest coz mr sleeper head naik hega petrol smpi 2.70. Nyusahkan rakyat... tp bila pr dpt 4 state sblm jadik 3, tp yg depa buat just blaming game on previous state gomen tp apa yg depa dak buat? Lim dap nak buat terowong bwh laut pong nak charge toll coz tp federal gomen marah... wat d f*#k....wak2 2008 janji nak mansuh toll, but bila ada peluang, x jadik lupa takut federal murka...bila masa dap takut kat federal....lu pikir la sendiri

Anonymous said...

satu lagi cara adalah dengan memenggal kepala biar mampossss sure tak boleh mengundi 2 kali..hehehehehe babi punya PR
ada setuju maca2 PR?

Anonymous said...

Emm..cantik rupa belum tentu lg cantik pekertinye..

Anonymous said...

Alah...tengok ko bukan main layan izzah tu mejar...ingt konon boleh tunjuk bukti ink spr boleh hilang...tengok xleh plak...sebenarnya ko yang tongong

Anonymous said...

Pasal kepentingan individu politik tertentu kini pengundi yg jadi mangsa keadaan. Kesian kat pengundi2 yg tak berdosa.

Anonymous said...

Harga petrol naik ketika itu bkn salah mr sleepyhead tapi dari harga petrol naik seluruh dunia la adeiiii...cari kebenaran sebelum membuat keputusan baik dari segi apa pon klau tidak berbuat demikian menyesal kemudian hari. Jgn mudah terperdaya tapi berwaspada.

Anonymous said...

Harga petrol naik sbb harga petrol dunia naik bkn sbb si bodowi tuh. Cari la kebenaran dan berwaspada seblm membuat keputusan tidak menyesal kmdn hari.

Anonymous said...

Mengundi pon da siap.. Ape lg mau kecoh.. Neh org2 _ _ siap kutuk org sndri lg.. Ape kes?? Udoh2 lerr.. Tmbah dosa je

Anonymous said...

Memang dawat biasa dipakai, tak berkesan langsung. Basuh 10 minit guna sabun FAB sudah mencukupi......

Anonymous said...

next GE harap spr boleh calit guna dakwat kekal sampai mati...dah habis sepuluh jari membiru dah tak boleh undi lagi...baru puas hati pr kot...ahaks!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive