Tuesday, June 12

Aaron Aziz dikecam Kerana Memuji @hishammuddinH20


Kerana memuji kepimpinan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin secara terbuka di Twitter, niat baik Aaron Aziz telah disalah ertikan oleh segelintir pihak yang mendakwa bahawa aktor berkenaan sengaja berbuat demikian demi mempercepatkan proses mendapatkan status penduduk tetap!

Ada yang berkata bahawa populariti Aaron Aziz bisa membolehkannya untuk memotong ‘que’ barisan pemohon status penduduk tetap! Wah, bukan main nakal lagi ye mulut-mulut orang ni ye! Sedangkan apa yang berlaku adalah sebaliknya.


Memetik laporan Hazrey.com, Aaron Aziz dipercayai terlibat secara langsung untuk berkempen bersama pengguna Twitter bagi membendung gejala pemerdagangan kanak-kanak melalui hashtag #NoToChildSlavery dan #SponsorAChild. Inisiatif ini turut mendapat perhatian daripada Datuk Seri Hishamuddin yang telah pun mengusulkan cadangan kepada pucuk pimpinan tertinggi.

Jadi, anda sudah jelas dengan gambaran yang sebenar, kan?

Kami memuji usaha serta niat baik Aaron Aziz yang ingin memberikan sumbangan kepada negara. Ini lah role model yang patut kita contohi!

MKP ayat sempoi : Bukan nak memuji Aaron nie akan tetapi nampak dia prihatin terhadap isu kanak-kanak.Kalau pihak pembangkang terutama nurul izzah dan sekutunya memang cemburu dekat Aaron kerana baik dengan Menteri mulalah teknik tomahan untuk nak memburukan Aaron Aziz dan... 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive