Sunday, June 10

ANGKA INI PASTINYA MEMBUATKAN GUAN ENG TAKUT?




UMNO Pulau Pinang berjaya menarik lebih 15,000 anggota baru sejak empat tahun lepas dan percaya sokongan orang ramai terhadap parti itu semakin meningkat.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, sebahagian daripada mereka yang mendaftar menjadi anggota baru UMNO itu adalah anggota parti dan penyokong tegar pembangkang.

"Mereka terpanggil untuk memberi sokongan kepada UMNO setelah menyedari kerajaan negeri DAP tidak memberi perhatian kepada orang Melayu.

"Sehingga kini kita ada lebih 150,000 anggota UMNO di Pulau Pinang dan saya percaya lebih ramai lagi akan menyertai kita dalam tempoh terdekat ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Pusat Daerah Mengundi (PDM) Kampung Sungai Udang di sini hari ini. - BERNAMA

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive