Tuesday, June 19

APA KES TPM KATA GAY NIE?


Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, berkata sebagai pemimpin pembangkang yang bakal menerajui Putrajaya jika Pakatan Rakyat (PR) menang pada pilihan raya umum akan datang, Anwar seharusnya mengambil tindakan menafikan tuduhan itu jika ia tidak benar seperti yang didakwa oleh bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Datuk Abdul Murad Khalid.

“Tetapi sehingga hari ini, dia (Anwar) tidak menafikan perkara itu dan jika berada di tempatnya, saya akan buat laporan kepada polis supaya maruah saya tidak tergadai atau terjejas,” katanya ketika berucap pada majlis jamuan rakyat di Batu Kurau, sebentar tadi.

Sementara itu, pihak pembangkang juga katanya, hanya menabur janji kosong dan rakyat tidak seharusnya mudah terpedaya dengan dakyah mereka yang menjanjikan bulan dan bintang untuk mencapai matlamat ke Putrajaya.

Beliau berkata lagi, segala janji atau manifesto PR yang terkandung dalam Buku Jingga dibuat tanpa asas perkiraan yang kukuh.BACA SETERUSNYA

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive