Tuesday, June 26

SIAPA PEREMPUAN GEDIK INI?


kedua-dua gadis tersebut adalah anak kepada Shadana dan dikhabarkan bahawa kedua-dua mereka ini sekarang membantu Shadana dalam bidang perniagaan menjual kuda.

Suami kepada Shadana yang merupakan anggota polis yang telah meninggal dunia dikatakan berasal dari Sarawak dan menurut sumber, nama arwah ialah Hadeni.

Tapi kalau nak diikutkan dari segi pendapatan Shadana, dari mana datangnya duit untuk beliau memulakan perniagaan kuda? Tambahan lagi ianya melibatkan urusan antarabangsa, dari Dubai ke Malaysia.

Seperti gambar diatas, Lynn yang berdiri disebelah kiri, membantu ibunya Shadana di Malaysia dan Sasha disebelah kanan berada di Dubai untuk menjaga perniagaan Shadana disana.

Gambar tersebut dihantar oleh kenalan kepada Sangkakala dan beliau mengakui bahawa kehidupan kedua-dua gadis ini penuh kemewahan.

Cuba kita bayangkan, dimana Shadana mendapat sumber untuk menjalankan perniagaan tersebut sedangkan suaminya dulu bukan dari kalangan orang-orang korporat atau ahli perniagaan yang berjaya, cuma anggota polis yang gajinya tak mungkin melebihi 10 ribu sebulan.READ MORE

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive