Friday, June 8

ASSMIN TAKUT JAWAB MELEKAT YB JAMBAN?


Mursyidul Am Kelab Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Zahid Mat Arip mengalu-alukan sikap berdiam diri Azmin daripada menjawab isu skandal video seks dan rasuah yang membabitkan dirinya dan beliau seterusnya menyarankan agar Timbalan Presiden PKR itu untuk terus diam seribu bahasa tanpa perlu menjawab isu-isu tersebut.

Menurut beliau, selagi Azmin tidak menjawab dan mempertahankan dirinya berkenaan isu-isu tersebut, maka selagi itulah rakyat di negara ini akan menganggap bahawa Azmin merupakan seorang pemimpin yang pengecut dan tidak mampu mempertahankan maruah diri dan keluarganya sendiri.

“Sekiranya hari ini Azmin sudah tidak mampu untuk mempertahankan maruah dirinya, maruah keluarganya, bagaimana mungkin kita mahu menaruh harapan kepada beliau untuk menjaga maruah agama, bangsa dan tanahair satu hari nanti?

“Bagi saya, Azmin hanyalah seorang pemimpin yang pengecut lagi dayus. Dengan sikap beliau yang menikus dan langsung tidak mampu untuk membela maruah dirinya itu, tidak hairanlah sekiranya hari ini ada rakyat yang menggelarkan beliau sebagai YB Tandas ,” tegas beliau.

Tambahnya lagi, Azmin tanpa disedari kini menjadi liabiliti kepada Pakatan Pembangkang ekoran sifat pengecut dan dayus beliau dalam mempertahankan maruah diri dan keluarganya, dan sebaliknya menjadi aset kepada UMNO dan BN dalam mempersoalkan kredibiliti kepimpinan yang ada di dalam Pakatan Pembangkang, terutamanya PKR.

“Saya juga menyeru kepada saf-saf kepimpinan di dalam Pakatan Rakyat agar terus mempertahan dan membela pemimpin yang dayus dan pengecut seperti Azmin.

“Saya yakin, dengan apa jua cara sekalipun mereka (kepimpinan pakatan pembangkang) akan cuba membela Azmin kerana jika tidak, seolah-olah saf-saf kepimpinan Pakatan Pembangkang, terutama Pas dan PKR telah melakukan satu dosa besar kerana gagal membela Azmin anak emas kepada Anwar Ibrahim,” tegas beliau lagi.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive