Wednesday, June 13

GUAN ENG MENANGIS SEBAK KERANA?



BN pulau pinang terus menempelak kerajaan dap di bawah ketua menteri lim guan eng. Sejak kebelakangan ini kerap kali berterusan menyerang BN PP dengan membuat dakwaan bn ada team a dan team b mereka cuba mengambarkan kepada rakyat pulau pinang bahawa bn pp tidak boleh berkerja, dakwaan itu tidak benar dan bohong.

DAP sebenarnya telah takut dan begitu bimbang dgn situasi politik pulau pinang sekarang. Ini lah realitinya yg harus guan eng terima

Ironinya kerajaan dap cuba menanam satu persepsi jahat kepada rakyat dan cuba mengalih perhatian diatas kelemahan mereka sendiri.

Kerajaan dap pulau pinang bersikap spt pembangkang padahal mereka adalah sebuah kerajaan negeri, dan BN adalah pembangkang.

Guan eng banyak kali berbohong dan putar belit fakta dan menyalahkan BN. Ini amatlah memalukan dan kena akui guan eng dan kerajaan dap tidak pandai mengurus negeri jangan berangan lah mahu ke putrajaya.

Rakyat pulau pinang wajib tahu selama ini BN lah yang membela rakyat selama DAP memerintah.

Guan eng buat ini semua dengan menipu rakyat untuk terus berkuasa. Inilah agenda politiknya

Didalam sidang media BN pagi tadi, Tang Cheng liang telah menjawab bahawa DAP tidak tahu membezakan perswastaaan penang port dan free port status kerana itu adalah berlainan sama sekali.

Berkenaan projek pembangunan di lereng bukit, lagi sekali guan eng menyalahkan BN yg meluluskan projek itu. Padahal projek itu diluluskan pada era pemerintahaan kerajaan dap pd tahun 2010.

Tang Cheng Liang hairan dengan sikap guan eng yang pandai menipu. Ketua menteri pulau pinang yg tidak bertanggung jawab katanya nya di akhir sidang medianya.B.P#***

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive