exponegaraku

Saturday, June 16

VIDEO SEMPOI ; Jarang Jarang Ada Bulu????


Video nie kalu Nik Aziz tengok nie mesti pengsan,Siap lah pelakon yang berlakon dalam video #Bangkang dari Longkang nie mesti kena Gam Sekerap pulak dengan puak harami pembangkang...

Bini kalau tak mandi lima hari hari mesti tak boleh tunaikan tanggungjawab batin meranalah suami macam mana tak pi makan kat luaq al maklum kelantan Golok dekat saja langkah sungai.Sebab tue orang Kelantan banyak masalah dan anak muda lari pi Kuala Lumpur keja..... 

Ini dah kira masalah rakyat mana depa nak peduli,Tapi MKP heran jugak pemimpin PAS,PKR banyak pulak masalah seks.awat lima hari tak mandi pun boleh lalu jugak ka???HEEEEEE

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive