Wednesday, June 27

NIE SEMUA AJARAN NIK AZIZ?



Gambaq nie MKP ambil dari FB gadis yang menyokong Nik Aziz dan Ustad Azhar Idrus namanya tak perlulah didedahkan berasal dari Kelantan.Apa nak buat jika macam nie perangai yang ditunjukkan.Pertembungan demontrasi yang berlaku di Kota Bharu semalam diantara kumpulan SEDAR dan TEAM "R" adalah satu perancangan licik pemimpin Pas Kelantan, kegagalan membaca perancangan tersebut sekaligus memberi kesan besar terhadap politik Kelantan, dan sudah pasti pemimpin Pas akan menjaja cerita rakyat "pecah kepala" dipukul oleh samseng Umno disetiap ceramah mereka bagi meraih simpati dari rakyat.

Jika diamati setiap demontrasi yang disertai oleh Pas ataupun Pakatan Rakyat pastinya mendatangkan masalah, selalunya mereka akan menyalahkan pihak polis kerana adanya gas pemedih mata yang menjadi punca kepada huru-hara, dan jelas walaupun tidak ada gas pemedih mata kekacauan tetap berlaku dan orang lain jua yang disalahkannya, namun cubaan menfitnah untuk mengatakan adanya gas jelas disebut pada klip video dibawah sebelum cubaan itu dipatahkan oleh seseorang.

12 comments:

Anonymous said...

ko mmg babi r encik blogger, kalu blog ko xfamous pun, jgn la guna benda2 mcm nie nak famouskan blog ko..celaka punyer manusia, suka2 hati ko jew hina owg. sial la...g mati la mudah... ~your fucking mom~

Anonymous said...

mcm nie ker penyokong hamPAS ikut tok guru la tu babi sial celaka mmg mainan pengikut korg yea..patut la hati pengikut2 nie busuk....insaf la

Tun Sambathan said...

Sebenarnya gambar diatas diambil dari FB penyokong tegar UMNO. Budak ini like semua fanpage politik termasuk TGNA dan Ustaz Azhar. Tetapi disetiap kolum komennya adalah memihak kepada UMNO.

Admin ini telah membuat fitnah menuduh beliau menyokong PAS sedangkan budak diatas adalah dengan terang dan jelas telah menulis diwallnya bahawa dia adalah ahli tegar Puteri UMNO.

Di harap admin berhati-hati lain kali setiap kali mahu membuka posting.

Anonymous said...

bagus betul ...aku rasa org umno dah makin terdesak...aku betul2 sedih dengan cara org umno sekarang...umno dah umpama samseng...fitnah..semua dah jadi mainan umno...

percaya lah..apa yg korang buat nie lagi membuatkan org tengah membenci umno...

Golongan atas Pagar said...

pas MAKIN bodoh AKU TGK...nik ajiz tak wat ape2 pon perintah Kelantan.Datang ofis, sekejap, duduk-dudk atas kerusi pastu sign surat...lepas tu balik dengan lemah.kepimpinan dah lemah..

Anonymous said...

hahahah...ko kerja dengan nik aziz ker bro...kalo ko benci nik aziz pun takder masalah...cuma pendekatan yg umno buat nie..pendekatan pada aku tak berguna langsung...

hujah lah dengan bijak dan dengan fakta.....setakat main tulis jer...budak kecik pun boleh...hahah

Anonymous said...

wahai empunya blog...tolongla buat blog pasal benda lain...meluat la blog2 politik yg nak menagih org baca dgn content yg asik nk laga2 org..baik buat blog pasal benda2 lain..sudah2 la ye..

Anonymous said...

x sokong sesapa tapi siapa yg rugi siapa yg bertepuk tangan

Luke said...

Assalamualaikum..
Bagi saya Tok Guru Nik Aziz tak boleh dipersalahkan dalam hal ini kerana beliau bukan lah TUHAN..
Bukankah hanya Allah yang memberikan Hidayah...

Tengok contoh Rasulullah..
Betapa indahnya akhlak baginda namun dapatkah beliau memberi kepada bapa saudara baginda sendiri, Abu TAlib.
Malah Abu Talib kekal kafir,,,
Semoga bermanfaat..


Saya tiada faedah nya saudara share benda ni..
kerana saya rasa benda ni akan emburukkan lagi keadaan..
Ayuhlah saudara share benda2 yang akan menguatkan lagi ukhwah kita sesama Muslim.

Saya bukan perfect tapi just nak ingatkan diri saya sendiri dan orang lain..

Wassalam...

Anonymous said...

ini pentas politik sesiapa yang tak suka tengok sepak terajang dalam dunia politik baca la blog lain blog upin ipin ka, workd disney ka..banyak lagi blog yang baik2. kalau blog ini dituduh memfitnah cuba buka blog pro pembangkang pula apa kurangnya. Sebab apa rasulullah melarang kita mencemuh sembahan orang kafir..? sebab dia tak mahu oarng kafir menginaya diri mereka dengan mencemuh Allah. Sebab apa kita tak mahu islam di politikkan..sebab kita tidak mahu anak2 muda yang masih cetek agama mencemuh dan mengeji ulamak.

Anonymous said...

fitnah ibu segala kejahatan.bertaubatlah blogger sebelum Malaikat menarik nyawa mu.Allah maha mengetahui.jangan lah kamu mati kekufuran hanya kerana dunia..dunia hanya pinjaman dari Allah.

Anonymous said...

Ya..wahai blogger kalau kau nak fitnah dengan cara yang sah masuk lah pas atu pkr kerana kat belah sana semuanya maksum dan halallan toyiba tak payah nak bertaubat.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive