Friday, June 8

NAPE NIE PULAK DAH,APA YANG TERJADI?



Ini bukan kes Melayu mudah lupa tetapi PAS pura-pura tidak ingat.Entahlah sama ada Khalid Samad ada merujuk hal ini kepada Datuk Seri Haji Hadi Awang.Apakah Ahli Parlimen PAS Shah Alam itu sudah mengidap penyakit kabur ingatan dan lupa pada 'fatwa' Presiden PAS bahawa video itu besi tidak boleh dijadikan bukti.

Mungkin dalam keadaan desperate nak cari political milage ,Khalid terpaksa melanggar kehendak bosnya.Khamis beliau tampil dalam satu sidang akhbar di Shah Alam mendakwa ada rakaman video cubaan 'orang UMNO' untuk membeli seorang Ahli Parlimen PKR.

Ia didakwa berlaku di sebuah restoran sekitar Lembah Klang, lebih setahun lalu.

Pelakon dalam vieo itu dua wakil ahli Parlimen PKR dan dua ejen sebuah Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) yang mewakili BN manakala jumlah wang sogokan yang ditawarkan RM2 juta.

Kata Khalid beliau nak didedahkan siapa Ahli Palimen PKR berkenaan semasa sidang Parlimen Selasa ini.

Hairan juga video seks 99.9 peratus tulin yang dikaitan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim pembangkang buat 'dont't know' saja tetapi dalam hal ini nak jadi master dedah.

Juga Khalid lupakah CCTV yang jelas tunjuk Anwar dan Datuk Sharzly Eskay Abdullah sedang naik turun lif apartmen lokasi aksi seks itu.

Dakwaan kemungkaran pembesar pakatan pembangkang yang jelas terbentang depan mata cuba dipendam begitu sahaja dan kini nak tunjuk perhatin pada satu bukti video.

Jangan lupa siapa saja boleh jadi pelakon dalam aksi 'jual beli' di sebuah restoran begini.

Lagipun apa bukti dua wakil NGO berkenaan mewakili BN.

Siapa sahaja boleh boleh dakwa dirinya begitu.

Khalid nampaknya sudah letak dirinya ke taraf cukup rendah hingga boleh memalukan Haji Hadi.

Juga jangan lupa isu 19 September Anwar nak 'borong' 30 Ahli Parlimen BN masih segar dalam ingatan ramai.

MKP: GAMBAQ DIATAS TUE HANYA HIASAN TAPI NEELOFA PUN SAKIT PERUT DENGAN KERENAH PUAK PKR DAN PAS NIE...HEEEE

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive