Thursday, June 7

VIDEO : DAP BERSIH 3.0 KANTOI SEPARA BOGEL?



Jika kita berfikiran waras dan matang harus dapat membezakan kedua-dua video yang tertera diatas.Nampak sangat DAP ini berbohong dari semua segi termasuk fakta.Apa tidaknya semuanya dimanipulasikan supaya rakyat membenci Kerajaan BN.Fakta tentang Bersih3.0 telah diperjelaskan kepada rakyat Malaysia sebelum ini dengan penglibatan Media Arus Perdana namun kini telah timbul pulak video ini sebelum Video rasmi yang akan dikeluarkan oleh pihak KDN.Dari maklumat yang MKP perolehi video dari pihak KDN akan dikeluarkan selepas pihak Panel Penasihat Bebas meneliti video tersebut,Berikut adalah surat kenyataan media yang dikeluarkan.

Kantoi lagi DAP nie,Kenapa DAP ingin menegakkan benang yang basah.Mungkin diatas desakan serta memuaskan hati pihak yang telah melabur duit demi menghancurkan Malaysia?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive