Monday, June 18

KELAB PUTERA 1MALAYSIA AJE BERANI BUAT MACAM NIE?


Apa kes nie pulak sampai macam nie punya serius Datuk Azeez nie?Semalam MKP menerima BBM menyatakan hari ini usaha untuk membawa balik Briged Jeneral (B) Datuk Ahmad Sujak Bon yang berumur 66 tahun.Penerbangan ihsan dari Kelab Putra 1Malaysia dengan kerjasama PRIMA.




Bekas Asisten Ketua Staf Kejuruteraan Tentera Udara Malaysia (TUDM), Brid Jen (B) Datuk Ahmad Sujak Abok selamat tiba ke tanah air Isnin selepas menerima rawatan di Indonesia akibat serangan angin ahmar. 




Ia menjadi detik paling bermakna kepada anak perempuannya, Suraya Ahmad Sujak yang kebetulan menyambut ulang tahun ke-30 hari ini, yang menganggap kepulangan ayahnya adalah hadiah hari jadi paling istimewa kepadanya.

Beliau berkata ayahnya berlepas ke Indonesia 8 Jun lepas atas urusan peribadi kemudiannya diserang angin ahmar Selasa lepas sebelum dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Rumah Sakit Puri Cinere di Depok, Jawa Barat, Indonesia."Setelah menerima khabar itu, saya terus menghubungi pengerusi Kelab Putera 1Malaysia (KP1M) Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim untuk meminta bantuan membawa ayah saya pulang.

"Syukur kepada Tuhan sebab ayah saya selamat kembali ke tanah air hari ini dan ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada KP1M yang cepat bertindak dalam urusan membawa pulang ayah saya," katanya.







No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive