Saturday, June 16

SIKAP KEJI PEMIMPIN PKR MEMALUKAN PM @NajibRazak


Gambar diatas diambil dari twitter  dan sekutunya serta anak ikannya cuba membuat provokasi terhadap Perdana Menteri.Sanggup berbuat sedemikian menghasut kaum India yang memegang Kad Pengenalan merah supaya berhimpun beramai-ramai dan memegang replika kad pengenalan PM berwarna merah.Kejadian ini berlaku Pejabat Pendaftaran Ipoh Perak.

Jika ingin berbuat sesuatu hendaklah mengikut undang-undang yang telah ditetapkan.Status PR MyKad Merah yang telah menetap lebih 10 tahun di Malaysia dan memohon untuk menjadi Warganegara maka ianya layak untuk dipertimbangkan ke menjadi Warganegara Malaysia.Akan tetapi kenalah ikut peraturan yang ditetapkan baru boleh diluluskan.Pihak PKR hanya ingin melempiaskan nasfu dan ingin melihat Malaysia menjadi huru-hara baru depa puas hati kot.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive