Friday, June 8

JIKA INI YANG DILAKUKAN OLEH DAP UNTUK MEMERANGI PARKING HARAM?

Guan Eng suka menyalahkan orang lain bila jalan kat Penang nie sesak. Apa kata MKP cadangkan kepada beliau supaya meniru apa yang datuk bandar Vilnius nie buat,,,Tentu terbaik dan tak payah nak salahkan kerajaan terdahulu iatu BN.silap hari bulan Guan Eng jatuh longkang pun mesti salahkan kerajaan BN buat dulu sebelum dia jadi Ketua Menteri.

Ini memang penuh dengan kemenangan mutlak. Datuk bandar Vilnius, ibu kota Lithuania, Arturas Zuokas boleh kita panggil sebagai datuk bandar paling bad-ass!

Arturas Zuokas bosan dengan karenah pemandu kereta mewah yang suka meletak kenderaan mereka sesuka hati di tengah bandar Vilnius dan nekad mengambil tindakan drastik.

Datuk bandar ini tidak teragak-agak untuk memusnahkan mana-mana kereta yang parking secara tidak sah dengan kereta kebal buatan Russia.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive