Tuesday, June 5

@amenoworld PENARI NIE PUN SALAHKAN #HBN2012 JUGAK KE?


Dulu hampa dok mengata kat orang dan tabiat orang PKR nie apa saja akan salahkan UMNO/BN.Modus operandi nie sama macam yahudi mabuk....Jatuh kedalam longkang salahkan longkang padahal mabuk tak ingat dunia....Tahniah diucapkan kepada   kerana dapat membongkar kejadian Ngeri kepada PKR nie.Mimpi yang bakal membuatkan blogger serta pemimpin PKR tido tak lena pulak pasal menari seperuh bogel nie.

Apa kata kita londeh lagi Anwar serta penjilat tegarnya supaya memberi penjelasan seperti yang telah dibuat oleh KBS tempoh hari semasa Himpunan Jutaan Belia..MKP pecaya PKR tidak akan berani memberi penjelasan seperti mana telah dilakukan oleh KBS serta Datuk Seri Sabry cheek yang tanpa prejudis memohon maaf diatas kesilapan yang telah dilakukan. Nak tengok jugak sikap ego dan sombong Anwar nie...Jika Anak jantan MKP mendesak Amenoworld memberikan penjelasan berhubung isu "BERTAM NITE" dan minta Anwar meminta maaf jika rasa bersalah..

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive