Tuesday, June 5

VIDEO ;SIAPA JUARA CARIAN TERHANGAT DI CARTA GOOGLE, NEELOFA KE?

Hebat sungguh Azmin Ali nie menjadi Juara sepanjang bulan Mei 2012 dalam carian google di Malaysia.Untuk mendapatkan berita terkini dan informasi lanjut berkaitan sesuatu perkara, para pengguna di seluruh dunia membuat carian informasi pada Google. Berikut merupakan ringkasan keputusan Google Zeitgeist, yang mana memperlihatkan peningkatan tertinggi dari segi peratusan carian sepanjang bulan Mei 2012.




1) Azmin Ali
Timbalan Presiden PKR telah diliputi oleh pelbagai kontroversi akhir-akhir ini.

2) Seindah Sakura
Salah satu drama terbaru terbitan tempatan yang disiarkan di TV3, yang mana memperlihatkan ramai peminatnya mula mencari informasi tambahan berkaitan dengannya di internet.

3) Sneha Prasanna Wedding
Pelakon Tamil popular telah pun berkahwin dalam salah satu upacara tradisi, sekaligus membuatkan ramai peminat mencari info berkaitan dengannya.

4) Paradigm Mall
Pusat membeli-belah terbaru yang dibuka kepada umum pada 23 Mei yang lepas, dan terletak di Kelana Jaya.

5) Nazmi Faiz
Pemain berumur 17 tahun dari Malaysia, Nazmi Faiz telah pun menandatangani kontrak selama tiga tahun dengan kelab divisyen pertama dari Portugis, Beira Mar, dan bakal memulakan kareer professional beliau tidak lama lagi.

6) Bob Kuman
Pelakon komedi popular, Husni Mohd Rawi meninggal dunia pada umur 41 tahun.

7) Dark Shadows
Diarahkan oleh Tim Burton dan dilakonkan oleh pelakon Johnny Depp sebagai watak pontianak, memulakan tayangan di panggung seluruh negara bermula 17 Mei.

8_ Setia City Mall
Pusat membeli-belah baru dibuka di Shah Alam pada 17 Mei yang lepas.

9) Hari Ibu
Para pengguna Malaysia mencari pelbagai idea berkaitan dengan sambutan Hari Ibu pada 13 Mei.

10) Eden Hazard
Pemain tengah Belgian International yang berumur 27 tahun ini menyertai Liga Eropah melalui kelab Chelsea.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive