Thursday, April 4

Abby_abadi HINA ANGGOTA @PDRMsia #TragediMemali #LahadDatu


Pada pandangan MKP Abby Albody nie mendapatkan fakta yang salah!!! Kesian!!! bukan sedikit akan tetapi telah menghasut rakyat supaya membenci Anggota Polis yang telah mempertahankan Negara yang tercinta ini.

Tragedi Lahad Datu masih lagi belum padam dari ingatan setiap rakyat Malaysia. Anggota Polis telah terkorban kerana mempertahankan kedaulatan negara. Tidakkah Abby Albody ini belajar atau ada sedikit rasa hiba apabila Pejuang Syuhada bertarung nyawa dan terkorban dimedan perang. 

Mungkin Abby Albody nie dah termakan dengan hasutan kebencian oleh ahli tok-tok PAS. Tidak cukup dengan itu UMNO dan Barisan Nasional pulak dipersalahkan.

MKP nak bagitau pada Abby Albody sebelum membuat tuduhan yang melulu supaya berfikir sejenak dengan akal yang waras cari maklumat tanpa syakwasangka dan berdasarkan fakta. Video dibawah mungkin menceritakan segala-galanya. 


Mereka yang berjuang Jihad pada Anggota Polis pada kejadian Hitam MEMALI adalah kerana Amanat Songsang TG Guru Hadi Awang. Ini adalah Fakta!!! Adakah Abby Abady berani menyangkal dakwaan yang MKP buat ini. Video diatas menjelaskan sikap toleransi pihak Polis berhemah menangkap semua penduduk Memali.

Yang paling sedih adalah Anggota Polis berpangkat Sarjan telah Nazak akibat ditembak oleh pengikut Songsang Amanat PAS supaya berjihad menentang Kerajaan pemerintah. Adakah Polis itu zalim???


Video Sidang media Zainon Ismail Tentang Penyelewengan Tabung Memali. Adakah ini jugak muslihat UMNO/BN?. Adakah PAS menjaga kebajikan Balu-balu akibat tragedi Memali. Gampang punya abby abadi...


1 comment:

Anonymous said...

percayalah mkp..abby albabi ni takkan buka mindanya..taksub yang teramat dah dia ni..bagilah apa bukti pun tak guna 1 sen pun..perangai khawarij memang macamni..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive