Wednesday, April 24

ANWAR LARI DARI MALAYSIA JIKA KALAH DI PERMATANG PAUH........... #GE13 #TolakPR


Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau berkemungkinan bekerja di Eropah, termasuk di Perancis sekirannya pakatan pembangkang yang dipimpinnya tewas pada pilihan raya umum 5 Mei ini.

“Masanya untuk saya berundur jika kalah. Kerjaya saya sebelum ini mengajar (dan) saya ada ditawarkan kerja di Eropah saya juga akan pertimbangkan tawaran di Perancis,“ kata Anwar pada satu majlis di Johor Bharu.

Kenyataan Anwar itu menguatkan hujah bahawa Ketua Pembangkang itu menganggap PRU 13 sebagai “perang hidup mati” dalam cubaan terakhirnya untuk menjadi Perdana Menteri.

Anwar menjadikan Johor sebagai sasaran utama kempennya untuk memecahkan kubu kuat Umno dan terus membidas Menteri Besarnya, Datuk Abdul Ghani Othman.

Ghani menghadapi Penasihat DAP, Lim Kit Siang dalam pertembungan dua penjuru untuk kerusi Parlimen Gelang Patah.

Antara lain, Anwar menuduh pemimpin utama Johor selama 18 tahun itu sebagai gagal memastikan penyertaan rakyat negeri itu dalam projek wilayah pembangunan Iskandar.

Bagaimanapun Anwar berkata Pakatan Rakyat akan meneruskan projek mega itu jika diberikan mandat untuk memerintah. 
SUMBER KLIK 

Komen MKP: Nampak sangat Anwar terdesak nak melarikan diri dari Malaysia, Dulu semasa kes liwatnya main drama lari ke Kedutaan Turki. Mungkin Pak Sheik dah mengalah dan tahu nasibnya di Permatang Pauh. Moga ini detik terbaik bagi menoktahkan politik Gampang yang Anwar yang telah pesongkan Akidah rakyat Malaysia..


7 comments:

Fauziah Samad said...

Bukan ke Perancis baru luluskan undang2 jantan boleh kahwin dengan jantan! Al Jubss ada agenda ke? kahkahkah

Harimau Kumbang said...

Sesuai utk Penegak LGBT..Eropah atau France.Pergi melingkup...lagi cepat lagi bagus.

Anonymous said...

Mungkin dia dah sedar dia kena jerat di Permatang Pauh. Harap program BN tak berhenti kekalkan momentum yg ada. Misi Permatang Pauh adalah misi tebus maruah negara & umat islam. Kita semua dah cukup kenal siapa Anuar. Bom itu cerita smlm ada masa lg 11hari utk beperang. Hidup UMNO/BN!

Anonymous said...

Orang Permatang Pauh dah letih dengan Anwar. Silent Voters dah berpakat untuk pangkah Dr Mazlan Ismail. Tak percaya cuba turun sana dan sembang2....

Anonymous said...

Berambuslah engkau, Anwar Al Jub. Negara aman tanpa kamu anak beranak.

Anonymous said...

Ayam berkokok garang tp ekoq penoh tahi..perghhh

Anonymous said...

Lingkup la Perancis kalu mangkuk ni pi sana. VIVA LE FRANCE

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive