Tuesday, April 23

CAI_CAI PAS TERDESAK BAKAR BENDERA @BarisanNasional #TolakPR #PolitikGanas #GE13


Kejadian membakar bendera Barisan Nasional dikesan oleh petugas Bilik Gerakan DUN N039 Pulau Betong pada jam 3pagi tadi. Kejadian ini berlaku di Kg Terang dekat Balik Pulau. Kebetulan dihadapan tempat kejadian  tempat tersebut telah dinaikan bendera PAS. MKP boleh sahkan bahawa ini semua kerja jahat atau politik ganas yang cuba diterapkan oleh pemimpin PAS. 


Apa kejadah macai-macai PAS nie papan tanda jalan ini juga musnah dan bakal menyusahkan rakyat Balik Pulau. Nak kata bodoh dan memang depa nie bodoh seperti lembu..

Berikut adalah Laporan Polis yang telah dibuat semalam.
Pada 23 apr 13 jam 0100 satu lapuran polis telah dibuat oleh pengadu MOHD ZAMRIZAL  820523 07 #### beralamat 82 mkm J kmpong terang balik pulau kerja pemandu jentera d penang port. Menurut pengadu pada 21 apr 13 lebih kurang jam 0400 semasa membuat rondaan bersama kawanx di kawasan kg terang mendapati 1 bendera bn dan 1 sepandok undilah barisan nasional yang digantong di tiang tnb 57/1 telah terbakar dan pihak mereka telah menggantikannya. Pada 22 apr 13 jam lebih kurang 0300 1  lagi sepandok telah dibakar ditempat yang sama. 
Balik Pulau rpt no 981/13 bertarikh 23 apr 13 berkaitan. Ini mwrupakan kejadian pertama bendera parti dibakar dan tujuan laputan polis dibuat adalah supaya satu siasatan serta tindakan susulan yang perlu dilakukan oleh pihak polis agar kejadian seumpama ini tidak berlaku lagi dimasa ak datang. Pengadu tidak dapat mengsyaki sesiapa. Untuk makluman dato / tuan. Imej diperturunkan.



Ini adalah Politik ganas yang telah diamalkan oleh Macai-macai Pembangkang. Depa dok spin kata tolak keganasan akan tetapi depa yang dok buat benda nie semua...


1 comment:

Anonymous said...

benih keganasan biak dalam bersih 3.0 dengan doa nik aziz dan hadi.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive