Friday, April 5

GUAN ENG BIARKAN MELAYU HIDUP MEREMPAT.......... #SavePenang


Seperti yang selalu kita dengar Guan Eng dan barisan juak-juaknya sering mendabik dada kononnya Pulau Pinang di bawah pentadbiran kerajaan Pakatan Haprak @ Rejim DAPigs jauh lebih baik daripada sebelumnya di bawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional.

Memang senanglah , mulut boleh saja berbicara si pendengar boleh saja mengangguk namun realitinya Pulau Pinang jauh berbeza malah lebih teruk daripada pentadbiran sewaktu Barisan Nasional dahulu.

Untuk makluman semua flat Taman Tun Dr Awang di Bagan Ajam Butterworth yang mempunyai jumlah penduduk seramai 400 keluarga itu sudah lama di anak tirikan.

Semanjak Guan Eng dan Pakatan Haprak memerintah Pulau Pinang tidak ada langsung mana-mana pihak dari kerajaan negeri Pulau Pinang tampil untuk membantu apatah lagi menjenguk bagi menyelesaikan permasalahan rakyat yang menghuni flat tersebut.

Flat Taman Tun Dr Awang merupakan prasarana yang berada di bawah kerajaan negeri dan ianya kini kelihatan usang serta berlumut.Penduduk pernah memohon kepada kerajaan negeri untuk mengecat semula flat tersebut namun ianya seperti tidak di layan.

Apakah ini yang dikatakan pentadbiran Cekap Akauntibiliti dan Telus yang sering menjadi buah mulut Guan Eng di setiap pentas ceramah ?

BACA SETERUSNYA KLIK

1 comment:

Berita dari gunung said...

Model negara yang dicontohi DAP ialah Singapura.... apa yang orang MELAYU dapat harap dari suku-sakat bangsat seperti itu.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive