Tuesday, April 2

TERESA KOK PULAK HINA PEJUANG #LahadDatu SEBAGAI MANGSA...


Apakah maksud anggota keselamatan dimangsakan? Apakah Teresa masih menganggap Lahad Datu satu sandiwara kerajaan? Tindakan Teresa menuduh Perajurit dimangsakan bermakna beliau menuduh ada konspirasi dan pakatan untuk mewujudkan insiden ini sehingga menyebabkan kematian anggota keselamatan negara.

Jika pun ada konspirasi dan pakatan untuk mencetuskan insiden bersenjata di Lahad Datu, maka kemungkian pemimpin Pakatan Rakyat yang terbabit lebih besar kerana sejak dulu lagi sudah anggota keselamatan sudah dimangsakan oleh Pakatan Rakyat seperti mana dalam dalam Bersih 1, 2, atau 3 dan banyak lagi perhimpunan-perhimpunan haram mereka!

Teresa perlu ingat, pihak mana yang telah memukul anggota keselamatan dalam perhimpunan Bersih sebelum-sebelum ini?



1 comment:

hamidah Yusof said...

Ckp dgn nyonya bangsat tu, anggota keselamatan yg trkorban tu demi mmpertahankan negara trcinta!!!! Mereka trkorban demi tugas utk keamanan rakyat dan negara!! Dan mereka smua yg trkorban tu memang mnjadi MANGSA sbb telah di POLITIKKAN!! Gara2 smua hendak di politikkan smua menjadi MANGSA!!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive