Wednesday, April 3

VIDEO : MAT SABU DEDAHKAN LIM GUAN ENG NAK JADI YD AGONG..........? #Vote4BN


Bukan MKP kata tapi video nie mengesahkan segala-galanya. Mat Sabu adalah orang kepercayaan Lim Guan Eng. Mat Sabu telah diberi imbuhan bermacam-macam oleh DAP gajinya melebihi 20ribu sebulan. Itu baru gaji tak termasuk Elaun dan bermacam-macam lagi.

Seperti ungka di tengah-tengah hutan yang seronok melihat pokok hujan, maka pencacai-pencacai Pakatan sekaliannya pun bersahut-sahutanlah, membenarkan kata-kata Mat Sabu. 

Mat Sabu sekadar pencacai yang menjalankan perintah tuan besarnya. Mat Sabu tidak bercakap atas kapasitinya sendiri. Rancangan Tuan Besarnya perlu dijaga dengan sebaik-baiknya bagi menjayakan matlamat memastikan Melayu dan Bumiputera kehilangan terus kuasa politik di negara ini.

Pakatan pembangkang menegaskan akan turun ke jalanan sekali lagi sekiranya pilihan raya umum (PRU) ke-13 dicemari dengan penipuan, tegas Pengerusi Himpunan Kebangkitan Rakyat Mohamad Sabu.

Mat Sabu itu menegaskan Pakatan Rakyat (PR) tidak teragak-agak untuk menghimpunkan lebih ramai rakyat ke jalanan seperti beberapa siri perhimpunan sebelum ini yang menuntut pilihan raya bersih dan adil, anjuran NGO yang dikenali sebagai Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0).

DAP dah merancang supaya Mat Sabu akan membuat kacau bila Pakatan Kalah pada PRU-13...





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive