Tuesday, June 19

AWEK MELAYU ; DYANA MENJUAL MARUAH MELAYU BERSAMA DAP?


Dyana Sofya.. Inilah gadis Melayu terakhir yang telah memberikan 'maruah' nya kepada Lim Kit Siang dan DAP parti rasis. Anak gadis ini jugalah yang bakal melalak dipentas ceramah supaya menyokong DAP kerana atas dasar kononnya parti DAP adalah untuk semua.

Gadis Melayu lulusan UiTM ini telah dijadikan penceramah untuk menarik golongan Melayu terutama anak muda supaya bersama-samanya dalam parti rasis DAP ini. Anak muda Melayu dijanjikan tubuhnya jika menyertai DAP dan menjadi ahli.

Mari kita tonton ceramah sex nya bersama Guan Eng:


Sumber: MyMassa

6 comments:

MalizaMah said...

hmmmm..... saya sendiri ada darah kacukan cina. nenek saya berada di singapore... tapi tidak pula terlintas utk saya menyokong DAP...
KALAU YA nak sokong cina.. SOKONG JER BN yang include ada MCA tu...

Unknown said...

bodoh punya pompuan melayu, uitm dikatakan racist! nampak sangat hang x bersyukur sbb dapat belajar kat uitm.. uitm dan mara adalah kelebihan utk melayu.. kat malaysia ni, bukan uitm je tmpt nak blajar.. banyak lagi institusi pengajian yg lain.. boring btul dgr ceramah dia ni.. xdak kualiti langsung dlm memberi ceramah..

Wan Kuntum said...

bongok punya pompuan tu. cakap pun macam baca skrip. baik berenti jadi melayu la.

Anonymous said...

Ni jenis budak yg sekolah x baper nak pandai tp nak terkenal, nak kaya cepat. Sbb tu kandang babi pun dia masuk

Anonymous said...

budus dus betul budak ni.. mak bapak hantar belajar tinggi2 utk jadi pandai.. tapi sebalik nye makin mereng..dapat kat aku memang aku sumbat taik molot minah ni.

Anonymous said...

Minah cun join PR.....tinggal makcik sendat jer dlm BN......huhuhu

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive