RAPID

Friday, June 1

Pentas Utama Kosong Himpunan Hijau PAS




pentas utama kosong buat malu saja pas nie,apa kejadah nak tawan putrajaya jika pemimpin tak hadir.






tak ramai yang hadir allah tak restu agak dalam 15 ribu aje,tue pun kena paksa dan dibayar agaknya?


- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

Anonymous said...

Ya Allah Ramainyeeee..beribu ribu lalats..uisy kalo kira dah lebey 1 juta org nih..( mengikut kata org sebelah sana la..)Hahahahahahahhahahahhahahahhahahahhahaha

ahmad muizz said...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=474639805886102&set=a.474633265886756.128776.220590201291065&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=474639942552755&set=a.474633265886756.128776.220590201291065&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=474641022552647&set=a.474633265886756.128776.220590201291065&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=474654762551273&set=a.474633265886756.128776.220590201291065&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=474657545884328&set=a.474633265886756.128776.220590201291065&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=422635677769712&set=a.147653551934594.24500.146443882055561&type=1

kalu ade telor, approve komen aku, haha

glassman said...

kalu ade telor, approve komen aku, haha

June 1, 2012 11:25 PM
ini membuktikan ?

Anonymous said...

Betul2 tak sedar diri lg pas ni..spesis yg tak pernah ngaku..walau pun dah terbukti tak ramai yg hadir..parti yg syok sndiri, kononya nak gantikan umno..pigii dah..kat sabah, hnya nak cari isu ja utk d amik kesempatan..nda ada langsung ada apa2 sumbangan..grigitan aku..Iklas Anak Kg. Sungai Damit, Tuaran, Sabah

PASgiler said...

Org PAS kosongkan padang tu supaya dia boleh kira rumput hijau tu skali.

matkilaupenang said...

glassman dan ahmad muiz aku publishkan semua komen dan tak kisah apa yg hang cuba buktikan...aku ada teloq beb..takkan dah lepas isyak pemimpin pas tak datang lagi hampeh punya kamjat pemimpin PAS

Super Saiyan said...

Kalau ada telur, approve komen aku dengan link ni sekali. Nhttp://supersaiyanjin3.blogspot.com/2012/06/khusus-untuk-bukak-mata-cybertrooper.html

Nak buat fitnah pun agak2 la bro.

Anonymous said...

Nik Aziz tak minta tolong setan ke untuk meramaikan orang..tak pun panggil hantu raya ke... islam sama islam pun nak gaduh ke...Woii orang islam DAP dok tepuk tangan tu...insaflahh tak kira la UMNO atau PAS. Bersatu lah

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive