RAPID

Thursday, July 5

ABBY ABADI PASTI MENYESAL LEPAS NIE?


Abby pun dah sebut nak masuk pas sebab nak cari pengganti..Sebab tu lebai lebai pas sanggup bersaing nak tunjuk kejantanan masing masing..


Abby abadi kini telah diserang secara bertali arus didalam alam maya.Apa nak buat itu adalah trend terkini pembaca blog.Abby tahu apa yang bakal dihadapinya namun jika dipikirkan secara positif ini telah memberikan publisiti percuma kepadanya.

dah sudah sampai macam nie dah kuar apa cer?

6 comments:

insaflah said...

Apsal korang serang peribadi Abby Abadi ni? Janganlah membuka keaiban orang lain, yang sudah tu sudah la.., ni beliau dah nak berubah, sepatutnya bantulah beliau berubah..., kalau pasal Abby Abadi masuk PAS pun, itu hak beliau, jika nak buat cerita sekalipun, janganlah sampai mengaibkan beliau

Anonymous said...

Apa le korang ni.....biar le dia masuk PAS pulak.......bolih jugak pak2 lebai PAS kenduri.....tak kan UMNO je nak kenduri.
Abby pun nak rasa jugak PAS punya gangbanged.
Bagi can le.
Korang kalu dapat kau orang sontot juga ......UMNO tak usah hipokrit mcm Najib Mongol.

Anonymous said...

KALAU XNAK KENA SERANG JANGAN MASUK POLITIKLAH DAN JANGAN KOMEN LEBIH2...DAH HIDUP SENANG LENANG BARU NAK KUTUK2 KERAJAAN

Anonymous said...

Bukan masuk pas termasuk pas.

Anonymous said...

aku nak sangat kalau dapat menyundal dengan abby..mcmana yaa..

Anonymous said...

Orang ramai marah sebab dia kuarkan kenyataan yang tak sepatutnya....... Baru pandai pakai tudung, dah berlagak macam ustazah plak....... Masa dulu terkangkang2, terkinja2 tak ingat plak......... Kalau nak berubah kepada baik, bukan bermakna masuk PAS boleh jadi baik........

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive