Friday, July 13

Amy Search Mahu Lim Kit Siang Minta Maaf?


Lim kit siang bebaru ini telah menfitnah menyatakan Amy Search bahawa menyokong UMNO kerana wang ringgit.Apa kejadah punya kit siang kerana semua dakwaan dibuat tiada bukti disertakan.Amy meminta Kit siang memohon maaf secara terbuka kerna ianya melibatkan maruah penyanyi tersebut;
Dua penyanyi terkenal tanah air yang berasa terhina dengan dakwaan kononnya mereka menerima sogokan berjumlah RM10,000 setiap kali mengisytiharkan menyokong UMNO kini tampil dengan tuntutan supaya pihak terbabit membuat permohonan maaf secara terbuka. 
Bagi Amy Search dan Jamal Abdillah, mereka bukan sahaja berasa terhina bahkan sangat sedih dengan tuduhan bersifat fitnah itu. 
Menurut mereka, tuduhan tersebut secara tidak langsung menjatuhkan maruah serta kredibiliti mereka sebagai artis yang sudah bertapak lama dalam industri hiburan tanah air. 
Menurut Amy Search atau nama penuhnya Suhaimi Rahman, dia tidak pernah menerima wang sogokan daripada mana-mana pihak untuk menjadi ahli UMNO. 
“Keputusan saya untuk menyertai UMNO adalah atas kerelaan sendiri dan bukannya kerana disogok dengan wang ringgit. 
“Mana-mana pihak yang dakwa saya masuk UMNO kerana dibeli, tunjukkan bukti terlebih dulu sebelum buat kenyataan sedemikian. 
“Saya mahu Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan penulis blog, Mariam Mokhtar membuat permohonan maaf secara terbuka,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

MKP Ayat Sempoi : Lim Kit Siang nie sama jugak dengan anaknya GUan Eng caru publisiti murahan dengan menghina orang lain 

2 comments:

Anonymous said...

cina bangsat kapiaq lakhanat ni mana ada dosa pahala...
kalau dia rasa berdosa dia jumpa tok garu jer pohon maaf...

ada baiknya amy saman jer...
baru lakhanat ni akan pikir 2 kali bila nak kuarkan statement...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Chua soi lek maki hudud dan islam hg xkata apa plk kat dia... Buta hati la hg ni..kesian kat hg...huh

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive