Monday, July 9

TAHNIAH KEPADA YANG HADIR PADA KMS1M PULAU PINANG




Jutaan terima kasih kepada semua yang hadir pada KMS1M Peringkat Pulau Pinang yang telah berlangsung di Sunway Carnival Seberang Perai.Kubu kuat Anwar Ibrahim tue.Tahniah kepada semua pemenang cabutan bertuah serta yang dapat menghadirkan diri.Ini telah melengkapkan siri Jelajah KMS1M yang tleah diadakan diseluruh negara.Tahniah juga kepada Dr MiM dan jentera Sekretariat Maya Negeri diatas penganjuran konvensyen di Penang ni.. sambutan amat mengalakkan.

Kerja keras Dr MiM berjaya menghasilkan program yang bermanfaat kepada BN negeri.., bukan macam ada sesetengah individu yang hanya tau cakap pandai tapi apa satu kerja pun tak jadi.

MKP Ayat Sempoi : Kenapa AnakSungaiDerhaka meroyan pasal KMS1M nie ek?


4 comments:

Pedang Sibuti said...

http://sibuti-selamanya.blogspot.com

Salam, mohon pautkan link kami dari Sarawak tuan

Anonymous said...

Syabas bros.. Sy hadir sekejap ja td..xleh tggu lama.. Ada hal.. sorry ya.. Sapa2 Yg dok bercakap tu mau dok penampaq buang.. Buat siye ja.. Keja xmau buat.. Bising..
Anak sungai derhaka memang dok meroyan.. Nenek dia nak mampus kot.. Tu yg xsedaq diri..

Vartol0cos...

Anonymous said...

TAHNIAH KEPADA TUAN YANG SENTIASA BERJUANG. CABARAN ADALAH BIASA. NAIK TURUN DALAM PERJUANGAN ADALAH LUMRAH. DULU SAYA ADALAH SIMPATI PAS. SEKARANG PAS BUKAN SEKADAR HILANG ARAH TETAPI LEBIH TERUK LAGI IAITU TIADA ARAH. ULAMA TELAH MULA DIGANTI DENGAN ARTIS, PUAK LGBT, PUAK TAK BERMORAL. INSYAALLAH BN AKAN AMBIK BALIK KEDAH.

Anonymous said...

MKP lebih kurang macam Mat Konet Panjang...kakakkakaa

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive