Friday, July 6

APA CITA RUMAH URUT PULAK NIE?




Nampaknya kegiatan rumah urut seperti sukar dibendung lagi di negeri ini walaupun sebelum ini Kerajaan Selangor mewar-warkan kononnya akan membanteras habis-habisan.

Buktinya Pergerakan Pemuda UMNO Selangor hari ini mendedahkan wujudnya rumah urut yang menawarkan perkhidmatan seks di Bandar Baru Bangi.

Ketuanya, Ungku Salleh Ungku Jamal berkata Bandar Baru Bangi ini sebelum ini satu kawasan yang suci namun hari ini, didapati sudah terdapat kedai (rumah urut) yang menawarkan perkhidmatan seks.

“Ini satu kejutan kepada masyarakat di Bangi yang kita tahu bahawa rata-rata masyarakat di sana orang Melayu, beragama Islam dan perkhidmatan seks di kedai tersebut sudah menjadi bualan orang ramai.

“Namun tiada apa-apa tindakan dari Pihak Berkuasa Tempatan dan kerajaan negeri untuk menutup atau menyita premis berkenaan. Saya rasa kalau Bandar Baru Bangi pun boleh wujud rumah urut yang menawarkan perkhidmatan seks dibuka dengan sewenang-wenangnya, tidak mustahil di kawasan lain, lebih banyak rumah urut sebegini dibuka dengan lebih mudah,” ujarnya yang juga merupakan Ketua Pemuda UMNO bahagian Serdang.

Jelas tegas beliau kerajaan negeri pimpinan Pakatan Pembangkang seperti menutup sebelah mata kewujudan rumah-rumah urut sebegini.

“Ahli Majlis sepatutnya mengambil tindakan tegas terhadap rumah kedai tersebut kerana perkara-perkara sebegini akan merosakkan minda dan sosial khususnya kepada anak-anak muda di kawasan Bangi ini”, katanya. -MediaUMNO

MKP Ayat Sempoi :Khalid makin gagap la lepas nie rumah urut taiko Ronnie Liew.Sapa berani bangkang masuk longkang nanti.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive