Wednesday, July 11

Demo Memang Makanan Puak Nie?


S Arutchelvan, Setiausaha Agong Parti Sosialis Malaysia adalah ketua segala demo yang ada di malaysia.Semua demo yang ada beliau dan pencacainya mesti ikut serta,tujuannya satu untuk mencari populariti serta menjatuhkan kerajaan BN.Terbaru beliau serta pencacai suruhannya berdemo dihapadan pejabat MB pahang.Isu yang dibawa tak masuk akal langsung kerana pampasan telah diberi kepada semua yang terlibat.

Maklumat yang MKP diberitahu bahawa yang hanya segelintir sahaja yang tidak berpuas hati dengan pampasan tersebut.Malaysia mengamalkan demokrasi dan selalunya majoriti yang diutamakan bukan minoriti.Jika hendak diikut ketidakpuasan hati lingkup jahanam duit rakyat hendak dilaburkan hanya untuk memuaskan nafsu tamak haloba segelintir penduduk cameron highland yang terlibat dalam projek Blue Valley yang menelan belanja 38juta.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive