Wednesday, July 25

DS ROSMAH BETUL-BETUL PUAKA KE?


MKP hampir percaya bahawa Farid Ismeth Emir pembaca berita dunia jam 10 ini pernah berkahwin dengan Datin seri rosmah kira sangat berjayalah fitnah pembangkang dengan cerita dongeng yang di sebarkan semenjak 11 tahun lalu. MKP pun tidak pernag melihat sebarang foto perkahwinan atau apa apa yang berkaitan dengan dua individu ini.

MKP sangat berharap ada individu dari pembangkang yang boleh jelaskan hal ini sekiranya benda ini sememangnya benar, tetapi malangnya cerita di atas hanya dongeng semata mata hasil nukilan mereka yang tidak bertanggung jawab.

WIKIPEDIA

Disinilah antara punca hal ini berlaku.. Ramai yang tak pasal-pasal dapat dosa kering menyebarkan fitnah yang mereka percaya ia perkara sahih! Jom kita baca skit tentang Wikipedia..

Semuanya bermula dari sini dan apa yang boleh disimpulkan ialah sesiapa sahaja boleh mengekses kepada wikipedia ini dan mengubah maklumat yang sedia ada.Bolehkah ianya menjadi rujukan yang pasti dan sahih berbanding pengakuan tuan punya badan itu sendiri?


Artikel dari penulis jemputan Cokodok Hangit...

MKP Ayat Sempoi : Kantoi lagi depa nie dengan fitnah???? 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive