RAPID

Thursday, July 5

PKR PUNYA ANGKARA,VIDEO CALL ME BABY?


Apa dah jadi dengan anak Pulau Pinang.Sampai macam nie depa punya kerenah nak salahkan sapa?Takkan nak salahkan Kerajaan yang dulu.MKP sedih dengan keadaan masaalah sosial yang melanda anak melayu Pulau Pinang.DAP Pulau Pinang memang nak menghancurkan secara halus keperibadian Melayu yang ada seperti mana berlaku di Singapura.Melayu harus Pulau pinang harus sedar dengan serangan ini.MKP berharap sangat artikel ini boleh menyedarkan kita semua....video dibawah untuk tatapan semua.


4 comments:

Anonymous said...

bongokla lu.. bodoh punya post daa.. apa ke hal nak salahkan kerajaan pulau pinang. ni hasil UMNO memerintah 50 tahun la.. dasar K-Popla lu ni

Anonymous said...

kamjat July 5, 2012 11:11 PM

wei kamjat, awat ang buta perut sngat!! selama ang sekolah kat malaysia ni ada ka silibus suruh wat sosial2 camni kat sini..awat!! selama ni cikgu2 hang paksa hang jd sosial camni ka? xdak kan! len kali nk ckp tu guna pala otak sikit, awat ang x paksa exco2 pendidikan PR hang tu wat program2 bek..exco2 PR hang tu bkn nk wat qheja pun, nk peqhabih duit rakyat ada la...ang mmg barua BABI DAP.. LAHANAT!!

Jax said...

apa apa pon budak kecik tu cute... comei...

Jax said...

budak kecik tu comei... pandai nyanyi....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive