RAPID

Tuesday, July 31

WOI VIDEO APA NIE???




Dengar nama MP Shah Alam YB Khalid Samad semua laju jer kan. Mana tak nyer, dulu kita tahu Shah Alam merupakan kawasan yang sangat dijaga terutama yang melibatkan perkara-perkara MAKSIAT. Kawasan yang majoriti penduduknya Melayu kini diperintah oleh Pakatan Haprak sudah tidak seperti dahulu.

Walaupun Shah Alam kini diperintah oleh PAS namun segalanya berubah. Banyaknya rumah urut muncul macam cendawan hidup selepas hujan TAPI tiada sebarang tindakan yang diambil untuk mengurangkan malah diam membisu kerana takutnya si kepala jahanam DAP.GR

MKP Ayat Sempoi : APA MACAM PAS SELANGOR BERANI BANGKANG DAP HARAMI?

1 comment:

Anonymous said...

baru2 ni aku pegi Sahah Alam , terkedu ..sebak , sedih tengok perubahan Sahah Alam , teruk !!

dulu , ketika aku study kat sana tahun 98 dan 99 , Shah alam adalah bandar melayu ..maksiat [pusat maksiat ] memang tak ada , istana atas bukit tu tiap malam jumaat memanggil budak2 sekolah agama seksen 11 {SAMTAJ] baca yassin ..Shah Alam dipangil bandar diRaja , bayak pantang dan larangan jadikan ia dihormati dan disegani orang melayu islam

sekarang ? huhh ..mcm nak nitis air mata kau tengok Shah Alam , Pub ..karaoke , pusat urut , pusat persundalan , semuanya ada ! apa yang tak ada di Shah Alam sekarang ?

ini semuanya gara2 pakatan rakyat selangor , nama saja MB melayu islam tapi pondan , ditunjangi DAP laknat tu ! apa DAP cakap semuanya diikut , apa mahu DAP semuanya dibuat , bacul penakut , termasuk PAS ..PASsembor , hamPAS , PASssedaway !

hancur selangor oleh pakatan ..sial !

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive