Friday, July 20

INGAT DAP INGAT KOMUNIS?


MKP terbaca apa yang telah dilaporkan oleh sinar harian nie.Semuanya berkenaan hubungan DAP dan Komunis.Pengesahan dari PDRM telah menguatkan lagi hujah yang telah diberi.MKP pecaya ini taktik DAP yang pernah didedahkan oleh blogger sebelum ini.Ternyata masih ada lagi suku sakat komunis yang subur dikalangan pemimpin DAP.Dendam mereka masih subur hingga kini kerana kalah dan dihalu keluar secara terhina hingga ke sempadan Thailand.

Guan Eng beriya-iya mahu Chin Peng pulang ke Malaysia kenapa?Mesti ada muslihat tertentu.Bekas ketua gerila komunis Malaysia, Chin Peng dilaporkan sebelum ini berada dalam keadaan koma di sebuah hospital di Bangkok, Thailand.

Patutnya Chin Peng ni dari dulu dah mati. Berapa ramai Melayu dibunuhnya waktu geng-geng komunis dia mengganas di Tanah Melayu dulu.Chin Peng jugalah yang mengarahakan serang ke Balai Polis Bukit Kepong yang diketuai oleh Mat Indera.

Kefahaman sejarah yang singkat dan terdesak mendapat sokongan dari rakyat, membuatkan MatSabu mengolah sejarah dan mengiktiraf komunis sebagai pejuang kemerdekaan.Dan hari ini, jelas kelihatan kepimpinan dan pemerintahan ala komunis yang dibawa dan cuba dihidupkan semula terdapat dalam satu parti politik .

Fahaman komunis jelas kelihatan apabila pemimpin parti tersebut sesuka hati menindas dan cuba melakukan penghapus etnik di negeri teersebut. Dengan menggunakan kekuatan ekonomi dan kuasa dalam kerajaan, rakyat dihalau dari rumah mereka sendiri.

Parti ini juga yang diwariskan dari kaum keluarga mereka juga terkenal sebagai anak beranak yang kurang ajar. Mereka tidak menghormati kaum lain terutamanya kaum Melatu hingga sanggup menderhaka kepada Raja Melayu. Mereka yang asalnya pendatang kita cuba menjadi tuan di rumah orang!!!Walaupun Chin Peng mati, namun komunis tetap akan ada selagi keturunan komunis hidup di Malaysia.

Jika ditakdirkan Chin Peng mati dan hidup semula, rakyat Malaysia dan orang Melayu tidak akan lupa apa yang telah Chin Peng dan komunis lakukan.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive