Monday, July 23

RILEK TAK PERLU MANDI DARAH KLU NAK KE PUTRAJAYA?



Ucapan ringkas dan padat dari Datuk Ahmad Maslan berkenaan ucapan Nik Abduh yang sengal sampai sanggup mandi darah nak tawan Putrajaya apa kejadah sampai macam tue?Wahyu orang yang kurang waras namanya.Malaysia mengamalkan demokrasi bila menang nanti ambillah Putrajaya,Tapi PAS nie mampu ke nak tawan Putrajaya bersendirian tanpa DAP dan PKR?

Nik Abduh Nik Abdul Aziz kini sudah menerima wahyu. Wahyu yang diterima beliau berbunyi begini.

Allah Mengarahkan Kita (PAS) Ke Putrajaya ...

Allah Mahukan Kita (PAS) Merampas Kuasa Itu Dari Musuh Allah Dan Musuh Kita ...

Semakin hebat ularmak-ularmak dalam PAS melacurkan Islam demi kepentingan politik sempit, sokongan dan undi.


Merampas Putrajaya kini adalah wahyu baru yang diturunkan kepada Nik Abduh Nik Abdul Aziz.

Seolah-olah Allah Taala sudah berbisik ke telinga Nik Abduh Nik Abdul Aziz dan telah mewahyukan melalui ilham mahupun didatangkan Malaikat Jibril kepadanya.

Putrajaya kini sudah tertulis dalam kitab 'Cicak Mengkarung Hijau' sebagai kota suci yang wajib dirampas dan dipertahankan. Putrajaya sudah diangkat setaraf dengan Baitulmuqaddis ... cukup suci.

Bukan lagi Mekah Al Mukarramah mahupun Madinah Al Munawarah yang perlu dipertahankan, Serambi Mekah di Kelantan juga telah terkeluar dari senarai yang perlu dirampas ... Tetapi Putrajaya Al Mabuk Demi Kuasa.

Apakah Nik Abduh Nik Abdul Aziz ini sudah hilang pertimbangan akal yang waras.Atau beliau turut mahu mengangkat dirinya setaraf dengan bapanya Nik Abdul Aziz yang telah diangkat bertaraf Nabi dan Wali oleh puak-puak Cicak Mengkarung Hijau ini ..

MKP Ayat Sempoi : Kena keluar fatwa ke baru nak dapat Putrajaya,Teringat janji tipu Anwar masa 16september..........

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive