exponegaraku

Saturday, July 14

PKR KUTIP DERMA UNTUK SELESAI HUTANG?

Macam nie pun boleh ka Pakatan Harami Rakyat?Kutip derma iatu wang rakyat untuk membela Ahli Majlis bagi menjelaskan tuntutan mahkamah,,,,Lawak tahap gaban puak harami nie.Jumlah yang dituntut oleh mahkamah pulak rm29,500 aje bukan banyak pun.Anwar ada berjuta-juta dalam bank takkan tak boleh bagi sikit....Khalid Gagap pulak singkong duit Kerajaan negeri selangor berjuta-juta takkan nak bagi sikit untuk ahli majlis pun tak boleh....Bertindak untuk memperbodohkan rakyat negeri Selangor jugak ke?Apa punya gampang dan tahap babi meroyang depa nie....



MKP Ayat sempoi: Terima kasih kepada SriKandi Selangor info terbaik Love U...Muaaaah

1 comment:

Anonymous said...

padan muka aku pangkah PR dulu !!!
dapat kerajaan perompak... bukan ni jer byk lagi yg dirompak secara senyap oleh bangsat2 dlm kerajaan negeri selangor. Anak2 selangor tolong pastikan org2 ini tidak lagi menipu dan merompak kita dgn sewenang2nya lagi dlm PRU13. jgn undi CINA dlm PRU13 (PR). cina2 EXCO dlm kerajaan negeri mmg bangsat semua. masa kempen saya muleh tolong tapi skrg byk alasan dan nampak bongkak. CINA mmg haram drp rambut smpai hujung kaki, kalau kena tolong SAMAK....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive