Friday, July 6

VIDEO RASUKKAN MISTERI MAKAM NIKE ARDILA?


Siapa yang tidak mengenal Nike Ardila, penyanyi cantik yang popular di era 90-an. Walau sudah meninggal lama, penyanyi asal Ciamis,Bandung Jawa Barat, sehingga kini masih ramai peminatnya memujanya.

"Nike tetap ada di hati," begitu kata peminat Nike.

Kecintaan peminat Nike terlihat dalam suasana di Museum Nike Ardila di daerah Cipamokolan, Bandung, Jabar. Museum itu tidak pernah sunyi dari kunjungan penggemar penyanyi idola 90-an itu.

Sejumlah barang pribadi Nike, seperti seragam sekolah, kostum bernyanyi, foto, kaset, piagam penghargaan, hingga pintu mobil yang dikendarai Nike saat kecelakaan menimpa tersimpan rapih di museum itu.

Biasanya Museum Nike ramai dikunjungi saat memperingati hari lahir Nike dan hari kematiannya. Museum ini dibuka setiap hari. Yang datang ke muzium ini dari semua lapisan masyarakat, tidak terkecuali murid taman-kanak.

Yang MKP nak ceritakan ialah berkenaan video yang agak mengerunkan dan menyeramkan.Kena pulak pada waktu pagi begini buatkan tegak bulu roma tengkuk dibuatnya.Pembaca boleh melihatnya sendiri video dibawah:


MKP Ayat Sempoi : Sesekali main cerita seram nie menakutkan jugak.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive