Monday, April 1

LATIFAH KOYAK MENGAMUK MAKI PENJAWAT AWAM DI JPN...........


Kurang ajar itu adalah ayat yang patut diberikan pada Pemimpin Latifah koya. Sepatutnya boleh bercakap tanpa menengking kepada Encik Rosli. Ini adalah budaya yang telah dibawa oleh pemimpin PKR.

Adakah pemimpin seperti ini yang kita mahu untuk diangkat menjadi idola atau pemmpin. Bak kata pepatah kalau dah kepala kurang ajar mesti anak buahnya lagi kurang ajar.

Tapi MKP memuji kesabaran yang dimiliki oleh encik Rosli kerana tahan dan bersabar dengan dugaan.Jika orang lain sudah tentu Latifah nie kena maki dan terjadi pergaduhan. Mungkin itu yang dikehendaki oleh Geng PKR menyerbu pejabat JPN. Bila timbul pergaduhan senang mereka menyalahkan kerajaan dan Barisan Nasional.

Yang pasti kita lihat video dibawah dengan jelas Latifah nie memang kurang ajar menengking Penjawat Awam. 


4 comments:

Anonymous said...

standard perangai kurang ajar yg disemaikn dlm pakatan rakyat. Sbb tu aku dh meluat dgn pakatan. Dulu aku pangkah PR, kni aku pangkah BN. Dh meluat dgn perangai cmni. Xde manner langsung.

Anonymous said...

Kurang hajar lah kau latipah meroyan.ko blaja tinggi2 jadi lawyer.tp lawyer yg bodoh.ko ingat ko bagus sangat ke?menyirap aku tgk video tu.aku puji en rizal sebagai penjawat awam yg paling sabar.kalau aku.memang dah kene maki sampai nangis lah latipah meroyan.dasar anak x sedar dek untung.penat mak bapak ko ajar jadi orang yg beradap.sebaliknya ko jd SETAN bertudung.

Anonymous said...

org yg perangai mcm ni kah yg menjadi pujaaaannnnn hati penyokonggg PR..menyampah tuihhhhh

Unknown said...

Dia hanya 1 dpd boneka tun m...
Dan sesuai jugak dgn gelaran Setan bertudung baru2 nie yg i terbaca d FB..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive