Wednesday, April 3

NAMEWEE NIE MEMANG SIAL, BAGI LAGI MUKA KAT BABI NIE.................?


Memang sial tahap gaban siapa yang memanggil anak haram nie pergi ke Sarawak tempohari. Siap dibagi bermacam-macam lagi tapi adakah pemberian itu semua dibalas dengan baik. Bodoh punya mangkok-mangkok jamban yang dok puja anak haram nie. Tak kira lu punya status menteri atau apa yang dok puja babi nie!!!! Nak balun MKP tetap balun memang sengal punya Menteri....


Keharmonian serta kesopanan Negeri Sarawak telah tercemar setelah NAMEWEE (Wee Meng Chee) berlaku biadap ketika beliau menghadiri Majlis Makan Malam Festival Filem Asean (Aseans International Films festival & Awards) di BCCK, Kuching Sarawak pada 30 Mac 2013 yang lepas.

Beliau tampil dengan pakaian menghina agama Kristian dimana beliau menghadiri majlis tersebut menggunakan pakaian yang menggambarkan seorang "sister gereja" sedang menghisap ganja/candu. 

Perbuatan ini telah menimbulkan ketidakpuashatian pelbagai lapisan masyarakat di Sarawak terutama rakyat Sarawak yang beragama Kristian.

Selain itu, Namewe Babi ini juga mengambil kesempatan pada majlis tersebut mengadakan sesi foto bersama Ketua Menteri Sarawak, YAB Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud dan juga foto bersama isteri Ketua Menterti Sarawak,Datin Sri Ragad; namun NAMEWEE tampil dengan mimik muka yang sangat biadap dan seolah-olah mempersenda Ketua Menteri sarawak dan isterinya. Foto tersebut yang dimuat naik ke laman sosial Facebook beliau dengan status yang sangat biadap.

MKP Ayat Sempoi : Kalau Babi nie jelir lidah bergambar ngan Maya Karin MKP potong lidah dia...

1 comment:

Anonymous said...

Cina babi ni patut duduk kat cina tongsan saja, Kerajaan Malaysia membuat kesilapan memaafkan kesilapannya yang lalu. Patut lucutkan terus kewarganegaraannya, tak patut duduk kat Malaysia. Muka pun memang sebijik macam Babi.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive